ر یاست نظام مهندسی کشور

نظارت مهندسین سی درصد به کیفیت ساختمان اضافه میکند

ر یاست نظام مهندسی کشور بیان کرد: اکنون حضور مهندسین در کشور کم تر از ۳درصد است این در حالیست که با حضور مهندسین سی درصد بر کیفیت ساختمانها اضافه کرده و با ارتقا طول عمر ساختمانها میتوانیم میلیاردها ریال صرفه جویی نماییم .

کد خبر: 960503009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ مرداد ۹۶ - ۸:۱۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،ر یاست نظام مهندسی کشور بیان کرد: اکنون حضور مهندسین در کشور کم تر از ۳درصد است این در حالیست که با حضور مهندسین سی درصد بر کیفیت ساختمانها اضافه کرده و با ارتقا طول عمر ساختمانها میتوانیم میلیاردها ریال صرفه جویی نماییم .نظارت مهندسین سی درصد به کیفیت ساختمان  اضافه میکند

نظارت مهندسین سی درصد به کیفیت ساختمان  اضافه میکند

نظارت مهندسین سی درصد به کیفیت ساختمان اضافه میکند

نظارت مهندسین سی درصد به کیفیت ساختمان  اضافه میکند

فرج الله رجبی در همایش ملی نقش مهندسی مكانيک در ساخت و ساز شهری بیان کرد: ما چهار هزار و پانصد ساختمان در کشور داریم که همه توسط مهندسین ساخته شده اما یک ریال آن به دولت بازگردانده نخواهد شد وباید برنامه ریزی نماییم تا بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.
رجبی تصریح کرد : در دهه شصت اکثر عضو های کابینه دولت مهندس بودند و همین موضوع سبب گردید که کشور به یک پیشرفت مناسب برسد.
وی خاطر نشان کرد: اکنون کشور با شرایط امروزی نیازمند مهندس است تا بتواند با مدیریت صحیح کشور را به پیشرفت برساند.
رییس سازمان نظام مهندسی کشور عنوان کرد: باید به مهندسین کشور اعتماد کنیم و مدیریت کشور را بیش از پیش به ان ها واگذار کنیم.
رجبی یاد آور شد : مهندسین همیشه میتوانند یک راهی را بسازند و هیچوقت لنگ نمانده‌اند.
و ی بیان داشت: باید تخصیص آب و مهندسی آب را به مهندسین واگذار کنیم زیرا ان ها میتوانند با حساب و کتاب مشکل مصرف انرژی و آب را کاهش دهند.
رییس سازمان نظام مهندسی کشور عنوان کرد: حضور مهندسین در عرصه‌های مختلف باید در کشور ترویج پیدا کند و بر اساس قانون مداخله افراد فاقد تخصص در عرصه ساخت و ساز تخلف به حساب می آید و هیچ دستگاهی نباید از این موضع سرپیچی کند.


رجبی ادامه داد: اکنون حضور مهندسین در کشور کم تر از ۳ درصد است این در حالیست که با حضور مهندسین سی درصد بر کیفیت ساختمانها اضافه کرده و با افزایش طول عمر ساختمانها میتوانیم میلیاردها ریال صرفه جویی کنی
رجبی اذعان کرد: از مدیران و عضو های هئیت دولت توقع داریم با برنامه ریزی صحیح بتوانند از حضور مهندسین در تصمیمگیری استفاده کند.
رییس سازمان نظام مهندسی کشور مطرح کرد: مهندسین باید کمربندها را سفت ببندند چرا که را در یک مرحله کاملاً حساسی قرار داریم و باید و در حوزه ساخت و ساز استحکام، زیبایی و صرفه جویی انرژی را در اولویت قرار دهیم.
نظارت مهندسان ۳۰ درصد به کیفیت ساختمان می افزاید
خبرگزاری میزان- رئیس نظام مهندسی کشور گفت: در حال حاضر حضور مهندسان در کشور کمتر از سه درصد است این در حالی است که با حضور مهندسان ٣٠ درصد بر کیفیت ساختمان‌ها افزوده و با افزایش طول عمر ساختمان‌ها می‌توانیم میلیاردها ریال صرفه جویی کنیم.
منبع : اقتصاد امروز

 

سوالات نظام مهندسی برق مرداد ۹۴

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ مرداد ۹۶
1282 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0