عضو کمیسیون عمران مجلس

اصلاحیه قانون نظام مهندسی از سوی مجلس در دست بررسی است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اصلاحیه قانون نظام مهندسی از سوی مجلس در دست بررسی است و امیدواریم تا پایان سال به تصویب برسد.

کد خبر: 960502004 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ مرداد ۹۶ - ۱۰:۰۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان یکی از موارد بسیار مهمی است که از ابتدای کار مجلس دهم در دستور کار کمیسیون عمران قرار گرفته است.اصلاحیه قانون نظام مهندسی از سوی مجلس در دست بررسی

 

اصلاحیه قانون نظام مهندسی از سوی مجلس در دست بررسی

اصلاحیه قانون نظام مهندسی از سوی مجلس در دست بررسی

اصلاحیه قانون نظام مهندسی از سوی مجلس در دست بررسی

 

وی بیان کرد: متأسفانه برخی از بداخلاقی‌ها مانند امضا فروشی در سازمان نظام مهندسی وجود دارد که ما هم اکنون به دنبال این هستیم با رفع خلاءهای قانونی از این پدیده پیشگیری کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هم اکنون نمایندگان از طرف دولت و سازمان نظام مهندسی به خراسان رضوی آمده‌اند و علاوه بر این سازمان پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و دیوان محاسبات نیز پای کار آمده تا قانون نظام مهندسی اصلاح شود.

بنایی ادامه داد: شکایات‌هایی از نظام مهندسی به کمیسیون اصل ۹۰ و سازمان بازرسی نیز رسیده که برای این رفع آنها از خود سازمان بازرسی و کمیسیون اصل ۹۰ کمک گرفته شده تا خلاهای این بخش نیز رفع شود.

وی افزود: امید می‌رود با جلسات زیادی که در حال برگزاری بوده و عزم راسخی که در این زمینه وجود دارد تا پایان سال اصلاحیه قانون نظام مهندسی به تصویب برسد.

منبع: تسنیم

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ مرداد ۹۶
925 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0