توقف احداث صد برج در تهران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اعلام کرد:

تعداد دقیق تخلفات نظارت و بازرسی گاز خانگی مشخص نیست

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اعلام کرد: مطابق اطلاعات واصله، تعداد دقیق و مشخصی از تخلفات ادعا شده در این حوزه رسما اعلام نشده است.

کد خبر: 960501017 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ مرداد ۹۶ - ۲:۰۳ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.irسازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اعلام کرد: مطابق اطلاعات واصله، تعداد دقیق و مشخصی از تخلفات ادعا شده در این حوزه رسما اعلام نشده است.تعداد دقیق تخلفات نظارت و بازرسی گاز خانگی

تعداد دقیق تخلفات نظارت و بازرسی گاز خانگی

سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

تعداد دقیق تخلفات نظارت و بازرسی گاز خانگی

در پی انتشار خبری با عنوان «۶ هزار تخلف امضافروشی محرز شده است»، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران توضیحی به این شرح به دفتر خبرگزاری ارسال کرده است:
بررسی و پیگیری موضوع ادعای تخلفات صورت گرفته در حوزه نظارت و بازرسی گاز خانگی در حیطه وظایف مراجع نظارتی، قضایی و انتظامی مرتبط در این خصوص بوده و مطابق اطلاعات واصله، تعداد دقیق و مشخصی از تخلفات ادعا شده در این حوزه رسما اعلام نگردیده است.
در صورت اطلاع سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از جزئیات تکمیلی و مورد تأیید مراجع ذی صلاح، مراتب در اسرع وقت به اطلاع عموم شهروندان محترم خواهد رسید.

این توضیح در حالی ارائه شده که فایل صوتی مربوط به نشست خبری دیروز آقای رامین کرمی، عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران موجود است؛ وی در پاسخ به این پرسش   درباره نتایج بررسی پرونده امضا فروشی اعضای هیئت مدیره دوره قبل این سازمان گفت: وزارت راه و شهرسازی پرونده های امضاء فروشی را در بخش گاز به طور کامل بررسی کرده که از اعداد و ارقام ذکر شده قبلی، این موارد بسیار کمتر بوده است. در حال حاضر تعداد متخلفان این پرونده به کمتر از ۵ تا ۶ هزار فقره امضا فروشی رسیده اند.

 

منبع: اتحادیه طلا

 

سوالات آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ مرداد ۹۶
1058 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0