جلسه بانوان کارآفرین با حضور خانم آی نور کارآفرین برتر ترکیه استعفای مهندس فرج زاده ها

استعفای مهندس فرج زاده ها از هیئت مدیره سازمان استان قزوین

با توجه به انتصاب مهندس فرج زاده ها بعنوان مدیر کل دفتر فنی و مهندسی تامین اجتماعی کشور و در راستای اجرای تبصره یک ماده شش قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ایشان استعفای خود را تقدیم هیئت مدیره سازمان کردند.

کد خبر: 960431023 تاریخ انتشار: شنبه ۳۱ تیر ۹۶ - ۱:۰۶ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، با توجه به انتصاب مهندس فرج زاده ها بعنوان مدیر کل دفتر فنی و مهندسی تامین اجتماعی کشور و در راستای اجرای تبصره یک ماده شش قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ایشان استعفای خود را تقدیم هیئت مدیره سازمان کردند.استعفای مهندس فرج زاده ها از هیئت مدیره سازمان استان قزوین

استعفای مهندس فرج زاده ها از هیئت مدیره سازمان استان قزوین

استعفای مهندس فرج زاده ها از هیئت مدیره سازمان استان قزوین

استعفای مهندس فرج زاده ها از هیئت مدیره سازمان استان قزوین

در نشست روز ۴ شنبه ببست و هشتم تیرماه هیئت مدیره سازمان، نامه استعفای آقای مهندس علی فرج زاده ها مطرح و با توجه بدرخواست ایشان و انتقال عضویت وی به استان تهران و نظر به متن واضح قانون با استعفای مربوطه موافقت به عمل آمد.
متن پیام مهندس فرج زاده ها خطاب به عضوهای سازمان بشرح زیر است:
عضوهای محترم و عزیز سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین
سلام علیکم
احتراما در مورد استعفای اینجانب مطالبی را به استحضار عضوهای مکرم سازمان می رسانم:
۱- مسئولیت جدید در سازمان تامین اجتماعی به اینجانب به صورت تکلیفی واگذار شده و با توجه به رابطه استخدامی با آن سازمان، راهی جز پذیرش این مسئولیت بزرگ وجود نداشت بنابراین با تمام وجود از عضوهای محترم و بزرگوار استان تقاضا دارم این حقیر را مورد بخشش قرار دهند که نتوانستم بعنوان یک عضو کوچک بوظایف خود در هیات مدیره ادامه دهم.


۲- اینجانب در این ۴ دوره که در هیات مدیره حضور داشتم از همان آغاز پیروی کامل از قانون را سرلوحه خود در همه کارها قرار دادم و در این زمان حساس مهم ترین تصمیم، همان اطاعت از قانون می باشد که در راستای اجرای تبصره یک ماده شش قانون و بند ب ماده چهل و چهار و بند الف ماده چهل و شش آئین نامه اجرایی از هیات مدیره استان استعفاء دادم.
۳- رعایت اخلاق حرفه ای ایجاب مینماید که مسئولان در نظام مهندسی باید در عمل به قانون به عنوان یک مدل الگو مناسب برای اعضاء باشند.
۴- در خاتمه اعلام می دارم که ان شاءالله با حضور خود در سازمان تامین اجتماعی کشور بتوانم پاسخگوی نیاز عضوهای محترم در بخشهای بیمه ای و درمانی باشم.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین ضمن آرزوی موفقیت از خداوند منان توفیقات بیش از پیش ایشان را مسئلت مینماید.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

 

کانال تلگرام نظام مهندسی فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ تیر ۹۶
1365 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0