ادامه مجمع عمومی نوبت دوم شروع بکار بخش ایمنی و مدیریت بحران

شروع بکار بخش ایمنی و مدیریت بحران در پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسسی ساختمان استان اصفهان

با اتكا بر ايزدمنان و با موافقت رئیس محترم سازمان، بخش ايمني سايت سازمان نظام مهندسي ساختمان فعاليت خود را شروع کرد.

کد خبر: 960428016 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ تیر ۹۶ - ۱:۱۶ ب.ظ

به نام خدا
اعضاي محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان
با سلام و احترام،
به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان با اتكا بر ايزدمنان و با موافقت رئیس محترم سازمان، بخش ايمني سايت سازمان نظام مهندسي ساختمان فعاليت خود را شروع کرد.

شروع بکار بخش ایمنی و مدیریت بحران در پایگاه اطلاع رسانی سازمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان

شروع بکار بخش ایمنی و مدیریت بحران در پایگاه اطلاع رسانی سازمان

 

برآنيم تا به مصداق بخشي از آيه سی و دو سوره مائده ،كه در آن خداوند ميفرمايد: هركسي جان شخصي را نجات دهد مثل اينست كه بشريت را نجات داده است ، و همچنین اين حديث «كُلُّكُم راعٍ وَ كُلُّكُم مسؤول عَنْ رَعيتِه» ازپيامبر اكرم (ص) كه ميفرمايد: شما همگي به منزله حافظ و نگهبان و چوپان ديگران هستيد و نسبت بخودتان مسئول هستيد ، و نوعي تعهد و مسئوليت مشترك بین شهروندان براي صیانت و نگه داري جامعه ايجاد کرده است، و با هم راهي شما خواننده عزيز، شرايط را بگونه اي آماده سازيم تا بتوانيم جان حتي ۱ نفر را از ورطه ي نيستي نجات بخشيم ودر مسير ايمنسازي جامعه قدم برداريم.
قطعاً هيچ يك از اقداماتي كه در راستاي هدف مقدس حفظ سلامت شهروندان و افزایش سطح ايمني جامعه صورت ميگيرد از نظر قادر متعال پنهان نيست اما بسياري ازاين فعاليت ها كه با رعايت اصول ايمني و مقررات ملي ساختمان صورت مي گيرد تا آسایش و سلامت مردم را تأمين نمايد ، از ديدگاه متصرفين بنا پنهان بوده و هيچ گاه به علت سلامت و آسایش خود كه مديون دقت، صداقت وسلامت كردار مهندسان و دست اندركاران صنعت ساختمان هستند، از آن ها تقدیر و تشكر نكرده اند ونخواهند كرد، ولی آن چه اهميت دارد ، نظر و حمايت خداوندي است كه همت و فعاليت صادقانه را بدون پاداش نخواهد گذارد.


اميدواریم كه بتوانيم با بستر سازي فرهنگي و نوشتن اخبار حوادث ساختماني و آموزه هاي مرتبط ، رسالت انساني خود را براي استقرار و تداوم برقراري معيارها و ضوابط ايمني در صنعت ساختمان بمنظور حفظ سلامت شهروندان به انجام برسانيم.
ياريتان را ميطلبيم و امید واثق داريم كه در اين راه تنهايمان نميگذاريد، و با ارائه تجربيات ، مطالب آموزشي و موارد يا حوادثيكه ميتواند بر آگاهي همگان بيفزايد از طريق آدرس ايميل زير،در هرچه پربارتركردن بخش ايمني پایگاه سازمان همراهي مان خواهيد کرد. safety@nezam-esf.ir
حق يارتان
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

 

کانال تلگرام نظام مهندسی خراسانجنوبی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ تیر ۹۶
1137 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0