ثبت نام عضویت حقیقی در رده کارشناس و مشاورفناوری اطلاعات

ثبت نام عضویت حقیقی در رده کارشناس و مشاورفناوری اطلاعات در سازمان نظام صنفی رایانه ای

اشخاص حقیقی واجد شرایط عضویت در چهار رده کارشناس، مشاور رتبه 3، مشاور رتبه 2 و مشاور رتبه 1 رتبه بندی خواهند گردید.

کد خبر: 960428014 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ تیر ۹۶ - ۱۱:۵۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران  پیرو بخشنامه شورای عالی انفورماتیک کشور و الزام اخذ مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای برای حضور و مشارکت اشخاص حقیقی در پروژه‌های مشاوره و نظارت حوزه فناوری اطلاعات، اشخاص حقیقی واجد شرایط عضویت در چهار رده کارشناس، مشاور رتبه ۳، مشاور رتبه ۲ و مشاور رتبه ۱ رتبه بندی خواهند گردید.ثبت نام عضویت حقیقی در رده کارشناس و مشاورفناوری اطلاعات در سازمان

 

ثبت نام عضویت حقیقی در رده کارشناس و مشاورفناوری اطلاعات در سازمان

ثبت نام عضویت حقیقی در رده کارشناس و مشاورفناوری اطلاعات در سازمان

ثبت نام عضویت حقیقی در رده کارشناس و مشاورفناوری اطلاعات در سازمان

طبق آیین نامه رتبه بندی شرکت در شورای عالی انفورماتیک، شرکت ها به منظور ارتقا از رتبه ۴ به ۳ و بالاتر موظف به ارائه تعدادی قرارداد با نصاب ظرفیت انجام کار مرتبط به سامانه ساجات هستند. در تبصره ۱ ماده ۸ این آیین نامه، عنوان شده، داشتن حداقل سه مشاور احراز صلاحیت شده توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای معادل یک قرارداد محاسبه شده و این مسئله در فرآیند امتیازدهی و رتبه بندی شرکت ها لحاظ می شود.
متقاضیان محترم برای دریافت کد عضویت و کسب رتبه کارشناسی باید از طریق ثبت نام الکترونیکی در زیرپرتال مربوطه اقدام نمایند.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی به شرح زیرمی باشد:
•    تصویر شناسنامه
•    تصویر کارت ملی
•    تصویر مدرک تحصیلی برابر اصل شده
•    فیش بانکی معادل هشتصد و بیست و پنج هزار ریال (برای ورودیه و حق عضویت سالیانه)
•    تصویر مدارکی که بیانگر سابقه کار(استعلام از سایت بیمه و یا نامه رسمی از محل کار با درج سمت و میزان کارکرد ) طبق شرح زیر می باشد:


به استناد مصوبه شورای عالی انفورماتیک در خصوص دستورالعمل احراز رتبه مشاوره و ناظر در قراردادهای انفورماتیکی حداقل سابقه کار برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس : ۱- نرم افزار (مهندسی و علوم) ۲- سخت افزار (مهندسی و علوم) ۳- کامپیوتر، ماشینهای محاسب، سیستم های اطلاعاتی، انفورماتیک و مهندسی سیستم ۴- کاربرد کامپیوتر ۵- ریاضی و گرایش یا کاربرد کامپیوتر ۶- اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات ۷- برق و الکترونیک، دیجیتال، کنترل ۸- برق و مخابرات ۹- انتقال داده ها ۱۰- مهندسی صنایع ۱۱- مهندسی مکانیک۱۲- مهندسی عمران ۱۳- مهندسی شیمی۱۴- ریاضی۱۵- فیزیک ۱۶-آمار دو سال و برای دارندگان مدارک تحصیلی غیرمرتبط با احتساب سه سال تجربه اضافه پنج سال می باشد.
متقاضیان پس ازعضویت و کسب رتبه کارشناسی می توانند در نهمین دوره آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات که ۲۱ مهر۱۳۹۶ برگزار خواهد شد ثبت نام نمایند. مهلت ثبت نام در این آزمون ۳۰ شهریور می باشد.
متقاضیان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پرتال http//:mazandaran.irannsr.org مراجعه و یا با دبیرخانه(تلفن ۳۳۳۷۵۳۳۵) تماس حاصل فرمایند.

 

منبع: سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران

کانال تلگرام نظام مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ تیر ۹۶
1930 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0