ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان مطرح کرد:

فعالیت صد و دو واحد صنایع معدنی در استان زنجان

ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان از وجود صد و دو واحد صنایع معدنی در استان زنجان خبر داد و بیان کرد: سلیس، کنسانتره،شمش روی و غیره از صنایع معدنی استان زنجان است.

کد خبر: 960428002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ تیر ۹۶ - ۶:۰۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان از وجود صد و دو واحد صنایع معدنی در استان زنجان خبر داد و بیان کرد: سلیس، کنسانتره،شمش روی و غیره از صنایع معدنی استان زنجان است.فعالیت صد و دو واحد صنایع معدنی در استان زنجان

فعالیت صد و دو واحد صنایع معدنی در استان زنجان

فعالیت صد و دو واحد صنایع معدنی در استان زنجان

فعالیت صد و دو واحد صنایع معدنی در استان زنجان

مهدی حمیدی، از فعالیت هشتاد و هفت واحد ماسه شویی در استان زنجان خبر داد و عنوان داشت: معدنکاران در رشد و توسعه اشتغال‌ زایی جامعه نقش خیلی بسزایی دارند، هدف از تأسیس نظام‌ مهندسی معدن حفظ و ارتقا بهره‌ وری منابع معدنی، ترویج اصول فنی و مهندسی معدن در فعالیت‌ های معدنی و افزایش دانش است.
وی اظهار داشت: معدن های استان زنجان باید در یک فضای رقابتی بتوانند توانایی‌ های خود را به منصه ظهور برسانند.
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان خاطر نشان کرد: مهم‌ ترین مسئله ‌ای که می‌ تواند صنایع معدنی را فعال کند حضور صنایع پایین‌ دستی در کنار معدن ها است و حضور صنایع پایین ‌دستی در کنار معدن ها می‌ تواند در قیمت حمل و نقل و ارزش‌ افزوده تاثیر مهمی داشته باشد و معدن‌ کاران بتوانند بخوبی فعالیت خود را ادامه دهند.
حمیدی ادامه داد: در استان زنجان هفتاد و پنج محدوده اکتشافی وجود دارد که سیصد و شصت معدن فعال و غیرفعال است که سیصد و بیست و هشت معدن قابلیت فعال شدن دارد.


وی تاکید کرد: پهنه های اکتشافی ماه نشان، طارم و سلطانیه در دستور کار این سازمان است و در استان زنجان تفاهم نامه ای با اداره استاندارد جهت کاهش هزینه های ماسه شویی و ایجاد کمیته تخصصی استاندارد انعقاد گردیده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان مطرح کرد: هشتصد و شصت و هفت نفر عضو سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان هستند که دویست و شصت و هشت نفر به وسیله وزارت متبوع پروانه اشتغال و صلاحیت دارند و طراحی معدن، اکتشاف و موضوعات ایمنی جزو وظیفه های اعضای سازمان است.
منبع : خبرگزاری مهر

 

کانال تلگرام نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ تیر ۹۶
1492 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0