ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان

راه اندازی واحد تولید خودرو برقی در استان زنجان

ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان کرد: نخستین واحد خودروی برقی کشور در استان زنجان سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی خواهد گردید.

کد خبر: 960426008 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ تیر ۹۶ - ۹:۳۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان کرد: نخستین واحد خودروی برقی کشور در استان زنجان سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی خواهد گردید.راه اندازی واحد تولید خودرو برقی در استان زنجان

راه اندازی واحد تولید خودرو برقی در استان زنجان

راه اندازی واحد تولید خودرو برقی در استان زنجان

راه اندازی واحد تولید خودرو برقی در استان زنجان

ناصر فغفوری عنوان کرد: سرمایه‌گذاری در طرح تولید اولین خودروی برقی کشور در استان، سرمایه ‌گذاری در بخش واحدهای تولید آهن اسفنجی، سرمایه‌ گذاری در زمینه پالایشگاه، توسعه شرکت ریخته ‌گری سهند با سرمایه ‌گذاران جدید چینی و … از جمله سرمایه ‌گذاریهایی است که برای سال جدید در استان پیش‌ بینی گردیده است.
فغفوری گفت: اولویت کاری این سازمان برای امسال، جذب سرمایه‌ گذار است و طرح تولید گیربکس اتوماتیک پانچ بلژیک هم در صورتیکه بتواند هم کاری و قراردادهایی را با خودروسازهای ایرانی بخصوص ایران‌ خودرو، منعقد کند، طرح خود را در وسعت قابل توجهی توسعه خواهد داد.
«سیدسجاد نبات چیان» با اشاره به برخی اقدامات این تشکل، گفت: صدور برخی مجوزها، موافقت ‌نامه ‌های اصولی، تعقیب، مواظبت و حفاظت از سرمایه ‌گذاران و ایجاد تعامل بین بخش تولید و دولت و ایجاد نزدیکی در ارتباط این ۲ بخش از اقداماتی است که توسط خانه صنعت، معدن و تجارت استان انجام میشود.


در ادامه این نشست، ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان عنوان کرد: نظام مهندسی معدن بازوی معدنی سازمان صنعت و معدن است و عضوهای آن در رشته‌های گرایشهای معدن، زمین‌شناسی، متالوژی، شیمی معدنی و محیط زیست تحصیلات آکادمیک داشته و فعالیت میکنند.
«مهدی حمیدی» تاکید کرد: استان زنجان در زمره استانهای معدنی و صنایع معدنی در کشور و آموزشهای ایمنی در حوزه محیط زیست، ایمنی، حفاری و طراحی معدن و … توسط این سازمان به اعضا و معدنکاران استان ارائه میشود.
«حمید احمدی» گفت: در سال پیش دوازده تور و نمایشگاه در سطح استان، کشور و نیز خارج از کشور توسط این شرکت برگزار گردید و نیز برگزاری صد و هشتاد و شش دوره آموزشی به ۳ هزار نفر ساعت در موضوعات مدیریت و کارآفرینی در برگزار گردید.
منبع : زیست آنلاین

 

کانال تلگرام برق قدرت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ تیر ۹۶
1464 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0