ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان خبر داد:

هفتاد و پنج محدوده اکتشافی در استان زنجان وجود دارد

ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان بیان کرد: در استان زنجان هفتاد و پنج محدوده اکتشافی وجود دارد که سیصد و بیست و هشت معدن در آن قابلیت فعال شدن دارد.

کد خبر: 960425010 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ تیر ۹۶ - ۴:۱۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان بیان کرد: در استان زنجان هفتاد و پنج محدوده اکتشافی وجود دارد که سیصد و بیست و هشت معدن در آن قابلیت فعال شدن دارد.هفتاد و پنج محدوده اکتشافی در استان زنجان

هفتاد و پنج محدوده اکتشافی در استان زنجان

هفتاد و پنج محدوده اکتشافی در استان زنجان

هفتاد و پنج محدوده اکتشافی در استان زنجان

مهدی حمیدی ظهر یک شنبه در جلسه خبری با خبرنگاران، گفت: سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان بعنوان بازوی معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان فعالیت میکند.
حمیدی ادامه داد: در استان زنجان هفتاد و پنج محدوده اکتشافی وجود دارد که سیصد و شصت معدن فعال و غیرفعال است که سیصد و بیست و هشت معدن قابلیت فعال شدن دارد.
وی افزود: پهنه های اکتشافی ماه نشان، طارم و سلطانیه در دستور کار این سازمان است و در استان زنجان تفاهم نامه ای با اداره استاندارد جهت کاهش هزینه های ماسه شویی و ایجاد کمیته تخصصی استاندارد منعقد گردیده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان تصریح کرد: اعضای سازمان در گرایشهای معدنی، شیمی، نقشه برداری و محیط زیست و رشته های مرتبط فعالیت میکنند.


حمیدی تاکید کرد: هشتصد و شصت و هفت نفر عضو سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان هستند که دویست و شصت و هشت نفر توسط وزارت متبوع پروانه اشتغال و صلاحیت دارند.
وی اظهار داشت: آموزش یکی از اولویتهای سازمان است وسرمایه های کشوری به سرمایه های خدادادی و نیروی انسانی تقسیم میشود و این سازمان با نیروی انسانی مجرب و منابع در حوزه صنعت و معدن از هر ۲ نوع سرمایه کشوری برخوردار است.
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان عنوان کرد: طراحی معدن، اکتشاف و موضوعات ایمنی جزو وظایف اعضای سازمان است و پانزده تا بیست دوره آموزشی در استان انجام گردید و در این راستا تفاهم نامه هایی را با سازمان صنعت، معدن و تجارت و فنی و حرفه ای استان انجام گردیده و این استان اولین دوره آموزشی رایگان کارگران معدنی را اجرا کرده که این طرح تداوم دارد.

منبع : خبرگزاری مهر

 

کانال تلگرام برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ تیر ۹۶
1146 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0