شهرداری تهران

شهرداری از محل صدور پروانه نوسازی در آمدی ندارد

شهرداری تهران مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران بیان داشت:شهرداری حتی یک ریال بابت صدور پروانه نوسازی بافت فرسوده از شهروندان دریافت نمیکند و فقط مختصر هزینه دریافت گردیده هم بر مبنای قانون، مربوط بعوارض بیمه، نظام مهندسی، آموزش و پرورش است. شهرداری از محل صدور پروانه نوسازی در آمدی ندارد.

کد خبر: 960424001 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ تیر ۹۶ - ۸:۲۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،شهرداری تهران مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران بیان داشت:شهرداری حتی یک ریال بابت صدور پروانه نوسازی بافت فرسوده از شهروندان دریافت نمیکند و فقط مختصر هزینه دریافت گردیده هم بر مبنای قانون، مربوط بعوارض بیمه، نظام مهندسی، آموزش و پرورش است. شهرداری از محل صدور پروانه نوسازی در آمدی ندارد.شهرداری از محل صدور پروانه نوسازی در آمدی ندارد

شهرداری از محل صدور پروانه نوسازی در آمدی ندارد

شهرداری از محل صدور پروانه نوسازی در آمدی ندارد

شهرداری از محل صدور پروانه نوسازی در آمدی ندارد

 

بگزارش «نماینده» عبادالله فتح اللهی مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به این که پنج درصد مساحت شهر تهران را بافتهای فرسوده در بر گرفته است، عنوان کرد: بیست و دو درصد پلاکها و پانزده درصد جمعیت شهر تهران در این مساحت واقع شده اند، از این رو نیازمند هم کاری سی و دو دستگاه در فرآیند نوسازی این بافتها هستیم.
فتح اللهی با بیان این که شهرداری تهران در یک دهه اخیر بیش از دو هزار میلیارد تومان برای تأمین زیر ساختها در حوزه های مختلف هزینه کرده است، تصریح کرد:شهرداری برای تأمین سرانه های خدماتی در برخی منطقه ها ناگزیر است تا ملک مسکونی در این مناطق را تملک کرده و آنها را به فضاهای سبز، آموزشی یا بهداشتی تغییر دهد تا سرانه مورد نیاز منطقه تأمین گردد.


مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران خاطر نشان کرد : در حال حاضر شهروندان از تخفیفهای خیلی خوبی نسبت به گذشته برای نوسازی ملک خود در بافت فرسوده برخوردار هستند که با مراجعه به پنجاه دفتر نوسازی در شهر تهران میتوانند مشاوره های لازم را توسط کارشناسین بصورت رایگان دریافت کنند.
فتح اللهی یاد آور شد: شهرداری حتی یک ریال بابت صدور پروانه نوسازی بافت فرسوده از شهروندان دریافت نمیکند و فقط مختصر هزینه دریافت شده نیز بر مبنای قانون، مربوط بعوارض بیمه، نظام مهندسی، آموزش و پرورش است.
منبع : نماینده

 

دانلود کتاب راهنمای مبحث ۱۳ نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ تیر ۹۶
1115 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0