نادعلی اسماعیلی مطرح کرد:

وظایف سنگین دولت دوازدهم در قبال صنعت کاران

ریاست سازمان نظام مهندسی معدن کشور بیان کرد: با توجه به دایره وسیع مشکل هایی که در صنعت وجود دارد، دولت دوازدهم وظیفه سنگینی در قبال صنعت کاران کشور دارد.

کد خبر: 960423002 تاریخ انتشار: جمعه ۲۳ تیر ۹۶ - ۸:۵۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،ریاست سازمان نظام مهندسی معدن کشور بیان کرد: با توجه به دایره وسیع مشکل هایی که در صنعت وجود دارد، دولت دوازدهم وظیفه سنگینی در قبال صنعت کاران کشور دارد.وظایف سنگین دولت دوازدهم در قبال صنعت کاران

وظایف سنگین دولت دوازدهم در قبال صنعت کاران

وظایف سنگین دولت دوازدهم در قبال صنعت کاران

وظایف سنگین دولت دوازدهم در قبال صنعت کاران

نادعلی اسماعیلی ریاست سازمان نظام مهندسی معدن کشور، عنوان کرد :با توجه به دایره وسیع مشکل هایی که در صنعت وجود دارد بنظر میرسد دولت دوازدهم وظیفه سنگینی در قبال صنعت کاران کشور دارد و ما هم به عنوان تشکلهای بخش خصوصی در صنعت متعاقبا مسئولیت بزرگ تری را در دولت دوازدهم بعهده خواهیم داشت.
نادعلی اسماعیلی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی به صورت کامل تابع قانون بوده و تلاشهای ما در سالهای اخیر باعث گردید که این سازمان از رکود خارج گردد.
ریاست سازمان نظام مهندسی معدن کشور با اشاره به اداره شدن صندوق بیمه توسط سازمان نظام مهندسی، ادامه داد:تمام تلاش مان بر این است که صندوق بیمه بدون مشکل های مربوط به بروکراسی بکار خود ادامه دهد.


وی،در ادامه گریزی به مبحث آموزش زد و خاطر نشان کرد:بخش آموزش سازمان نظام مهندسی معدن با کمکهای بی دریغ ایمیدرو،در سطح وسیعی در حال فعالیت است هر چند که در این حوزه از عملکرد سازمان فنی و حرفه ای رضایت نداریم و امیدوار هستیم این سازمان با تغییر رویکردهای خود بتواند کمک بیش تری به نهادهای صنعتی کشور کند.
اسماعیلی هم چنین یاد آور شد: سازمان نظام مهندسی معدن کشور به عنوان بازوی اجرایی سازمان توسعه و نوسازی معادن عمل کرده و در واقع ما سی و هفت هزار مشاور هستیم که به صورت رایگان تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار دولت قرار میدهیم.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 

دانلود راهنمای مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ تیر ۹۶
1163 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0