نخستین همایش رسمی الکامپ

نخستین همایش آینده اقتصاد فناوری اطلاعات در الکامپ برگزار میشود

نخستین همایش رسمی الکامپ با عنوان همایش آینده اقتصاد فناوری اطلاعات یکم مردادماه در حاشیه نمایشگاه الکامپ بیست و سوم برگزار میشود.

کد خبر: 960422008 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۲ تیر ۹۶ - ۹:۵۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران همایش آینده اقتصاد فناوری اطلاعات توسط شرکت داناک با حمایت و مشارکت سازمان یکم مردادماه در سالن شماره یک نمایشگاه بین المللی همزمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ برگزار خواهد شد.نخستین همایش آینده اقتصاد فناوری اطلاعات در الکامپ

نخستین همایش آینده اقتصاد فناوری اطلاعات در الکامپ

نخستین همایش آینده اقتصاد فناوری اطلاعات در الکامپ

نخستین همایش آینده اقتصاد فناوری اطلاعات در الکامپ

 پیشرفت و توسعه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران همپای این صنعت در سطوح بین المللی روندی رو به رشد دارد و این امر بر ضرورت ترسیم آینده اقتصاد صنعت فاوای کشورمان تاکید دارد. در همین راستا همایش آینده اقتصاد فناوری اطلاعات همزمان با نمایشگاه الکامپ که تمام فعالان این عرصه چه شرکتهای سنتی که از دیرباز اقتصاد این صنعت را چرخانده اند و چه کسب و کارهای نوپا که امیدوارند بتوانند در این بازار جایی برای خود باز کنند، برگزار میشود.
 در این همایش آینده اقتصاد در حوزه های مختلف مانند اقتصاد خدمات و سرویسهای فاوا در بخشهای مختلف مانند نرم افزار، تجارت الکترونیک، استارتاپها، اپراتورها، امنیت، شبکه و داده های بزرگ مورد بررسی و کاوش قرار میگیرد.
 این همایش در سومین روز برگزاری نمایشگاه الکامپ در تاریخ یکشنبه یکم مرداد و در دو پنل از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در سالن شماره یک نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد. حضور در این همایش برای عموم آزاد و رایگان است و برای شرکت کنندگان گواهینامه صادر خواهد شد.
 علاقه مندان حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۲۸/۰۴/۹۶ فرصت دارند، جهت ثبت نام از طریق سایت DANAC.IR اقدام کنند. همینطور متقاضیان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های دبیرخانه همایش ۸۸۹۴۸۷۸۴ -۰۲۱ الی ۵ تماس حاصل فرمایند.
منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ تیر ۹۶
1219 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0