نماینده مردم ارومیه در مجلس خبر داد:

تعداد مهندسین استان آذربایجانغربی به بیش از چهارده هزار نفر رسید

نماینده مردم ارومیه در مجلس بیان کرد: تعداد چهارده هزار مهندس در هفت رشته در استان آذربایجانغربی تربیت شده و عد‌ه ای هم بعضویت سازمان نظام مهندسی درنیامده‌اند.

کد خبر: 960421023 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ تیر ۹۶ - ۳:۳۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،نماینده مردم ارومیه در مجلس بیان کرد: تعداد چهارده هزار مهندس در هفت رشته در استان آذربایجانغربی تربیت شده و عد‌ه ای هم بعضویت سازمان نظام مهندسی درنیامده‌اند.تعداد مهندسین استان آذربایجانغربی بیش از چهارده هزار نفر

تعداد مهندسین استان آذربایجانغربی بیش از چهارده هزار نفر

تعداد مهندسین استان آذربایجانغربی بیش از چهارده هزار نفر

تعداد مهندسین استان آذربایجانغربی بیش از چهارده هزار نفر

سیدهادی بهادری بعد از ظهر امروز در بیستمین همایش هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان که در هتل آنا ارومیه برگزار گردید، گفت: در این شرایط زمانی باید بموضوع تفکیک وزرات خانه‌های راه از مسکن عنایت کرد که مسائل نظام مهندسی را مورد تاثیر قرار میدهد.
بهادری ادامه داد: نتیجه تمامی اقدامات در راه و شهرسازی و نظام مهندسی باید توسعه حمل و نقل ریلی، هوایی، زمینی باشد و علی ‌رغم کمبود بودجه حرکتهای خوبی در این بخش انجام شده است.
وی افزود: اگرچه توسعه شهرسازی موجب کمبود بحران‌ های آب می‌ شود ولی فرهنگ عمومی افزایش می‌ یابد.
بهادری خاطر نشان کرد: در سال‌ های اخیر فارغ‌التحصیلین بسیاری در زمینه مهندسی وارد بازار کار شده‌اند لذا باید توجه زیادی به این چگونگی اشتغال آن ها کرد.


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: موضوع تعیین تکلیف قانون نظام اجرایی با نظام مهندسی بیش از بیست سال است که حل نشده است.
بهادری یاد آور شد: در موضوع کارمند‌های ادارت هم با مشکل های زیادی مواجه هستیم و موضوع تکنسین بفراموشی سپرده شده ‌و در ایران به ازای هر تکنسین سی و پنج مهندس داریم که این روند برخلاف دنیا در حال سیر است.
وی اظهار کرد: از نگاه مردم و نماینده ها بحث اشتغال مهندسان مشکل است که در استان آذربایجانغربی غوغا می‌ کند و در استان ما تعداد چهارده هزار مهندس در هفت رشته تربیت ‌است که در این بین هم عد‌ه‌ای هستند که بعضویت سازمان نظام مهندسی درنیامده‌اند.
منبع : خبرگزاری تسنیم

 

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی شهریور ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ تیر ۹۶
1929 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0