دیدار نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با طوماری شیبانی اصل مطرح کرد:

اولین موزه مهندسی ساختمان ايران در تبریز تاسیس میشود

مصاحبه شیبانی مدیركل دفتر سازمانهای مهندسی و تشكلهای حرفه‌ای وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: نخستین موزه مهندسی ساختمان در ایران با تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجانشرقی در شهر تبریز تاسیس میشود.

کد خبر: 960421021 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ تیر ۹۶ - ۱:۱۲ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،مصاحبه شیبانی مدیركل دفتر سازمانهای مهندسی و تشكلهای حرفه‌ای وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: نخستین موزه مهندسی ساختمان در ایران با تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجانشرقی در شهر تبریز تاسیس میشود.اولین موزه مهندسی ساختمان ايران در تبریز

اولین موزه مهندسی ساختمان ايران در تبریز

اولین موزه مهندسی ساختمان ايران در تبریز

اولین موزه مهندسی ساختمان ايران در تبریز

 

منوچهر شیبانی اصل مدیركل دفتر سازمانهای مهندسی و تشكلهای حرفه‌ای وزارت راه و شهرسازی در نشست هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجانشرقی پیشنهاد كرد: تا نخستین موزه مهندسی ساختمان در ایران با تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجانشرقی در شهر تبریز تاسیس گردد. این پیشنهاد مورد استقبال وسیع هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قرار گرفت و در همان نشست به اتفاق آرا تصویب گردید. قرار شد هیات امنایی برای این منظور پیش‌بینی گردد تا امور عملیاتی و اجرایی آن به سرانجام برسد.
وی در همین رابطه گفت: تاریخ مهندسی ساختمان در كشور ما تاریخ خیلی طولانی و پرارزشی است ولی متاسفانه مستندسازی و نگه داری آثار و انتقال تجربیات بصورت گرداوری به نسلهای آینده كم اتفاق افتاده است.


شیبانی تصریح کرد: از طرف دیگر ما به آثار باارزشی كه در فرآیندهای مهندسی داریم تا به حال بصورت یك جا و هم چنین بصورت میراث فرهنگی و ارزشهای هنری و فنی نپرداخته‌ایم.
مدیركل دفتر سازمان‌های مهندسی و تشكلهای حرفه‌ای وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: بنظر میرسد این الزام اکنون وجود دارد و با توجه به پیشینه درخشان معماری و مهندسی ساختمان می‌ طلبید تا یك موزه مهندسی ساختمان در كشور داشته باشیم.
وی اظهار داشت: باتوجه به این كه تبریز شهر اولینها محسوب میشود در نشست هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجانشرقی بنده این موضوع را بعنوان پیشنهاد مطرح نمودم كه خوشبختانه با استقبال خوب اعضای هیات مودیره روبرو و مقرر گردید تا هیات امنایی به این منظور تشكیل گردد و با جلب هم كاری نهادهای ذي ربط ان‌شاءالله مقدمات تاسیس اولین موزه مهندسی سازمان در تبریز فراهم میشود.
منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

 

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی برق شهریور ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ تیر ۹۶
1206 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0