نظام مهندسی به وظایف خود درست عمل نمیکند ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان در ارومیه خبر داد:

انضباط تشکیلاتی و شفافیت از رویکردهای سازمان نظام مهندسی است

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان بیان کرد: سازمان نظام مهندسی باید شفافیت لازم را داشته باشد و سرمایه‌های اجتماعی را افزایش دهد و این مهم نیز محتاج انضباط تشکیلاتی است.

کد خبر: 960421006 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ تیر ۹۶ - ۷:۴۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان بیان کرد: سازمان نظام مهندسی باید شفافیت لازم را داشته باشد و سرمایه‌های اجتماعی را افزایش دهد و این مهم نیز محتاج انضباط تشکیلاتی است.انضباط تشکیلاتی و شفافیت از رویکردهای سازمان نظام مهندسی

انضباط تشکیلاتی و شفافیت از رویکردهای سازمان نظام مهندسی

سازمان نظام مهندسی ساختمان

انضباط تشکیلاتی و شفافیت از رویکردهای سازمان نظام مهندسی

فرج الله رجبی در بیستمین همایش هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان که در ارومیه برگزار گردید، گفت: استان آذربایجانغربی در دهه سوم حیاط نظام مهندسی قرار دارد و ضروری است در نظام مهندسی این استان تغییراتی در رویکردها و جهت گیریها و هدف ها و چشم اندازها ایجاد گردد.
رجبی ادامه داد: رکود مسکن اتفاقی است که یک معضل در نظام مهندسی برشمرده میشود و ما در صدد هستیم تا این تهدید را بفرصت تبدیل کرده و بار دیگر بسازمان و خود توجه کنیم و اقدامات خود را بصورت مناسب انجام دهیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان افزود: سازمان نظام مهندسی یک سازمان صنفی نیست و در زمره سازمانهای حرفه‌ای قرار دارد و در نظام مهندسی خلاهایی وجود دارد که جز ما کسی نمیتواند این خلاها را پر کند.
وی عنوان کرد: در قدم اول سازمان نظام مهندسی باید دارای چشم اندازو تولید کننده محصول مهندسی با مقررات ملی باشد و تا به حال در این راستا اقدام خاصی صورت نگرفته است لذا باید در کارهای خود بازبینی کنیم که این اقدام به اتحاد مصمم احتیاج دارد.


رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به انضباط تشکیلاتی تاکید کرد و گفت: سازمان نظام مهندسی باید شفافیت لازم را داشته باشد و سرمایه‌ های اجتماعی را افزایش دهد و کسانیکه در حوزه مدیریت سازما‌نها قرار دارند باید بدانند کار در حوزه‌های اجتماعی هزینه دارد.
وی تصریح کرد: جامعه مهندسی باید مدعی ارائه خدمات باشد و باید رصد کنیم که مهندسین بصورت بایسته و شایسته اقدامات خود را انجام دهند و سرمایه اجتماعی را حفظ نمایند و این مهم نیز نیازمند انضباط تشکیلاتی است.
وی تاکید کرد: دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی باید مراودات جدی با هم دیگر داشته باشند، سازمان نظام مهندسی فعلا با جامعه داخلی کشور نتوانسته رابطه برقرار کند بایستی چتری بر فضای مهندسی کشور پهن نموده و تمام تشکیلات در زیر این چتر مراوده داشته باشند و رویکرد ما باید تولید محصول مهندسی باشد.
رجبی خاطر نشان کرد: باید ارتباط میان اجرا و مهندسی با کدسازی ایده‌ها به اتفاقات خارجی تبدیل گردد و درک چنین موضوعاتی برای همه مهندسین الزامی است.
منبع : خبرگزاری تسنیم

 

منابع نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ تیر ۹۶
977 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0