خاک نسوز فارس نود درصد نیازهای کشور را تأمین می‌ کند ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس مطرح کرد:

خاک نسوز فارس نود درصد نیازهای کشور را تأمین می‌ کند

ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس بیان کرد: فارس یکی از استانهای بزرگ در حوزه معدن است و در این رابطه نود درصد نیاز کارخانه‌های کاشی و سرامیک کشور را تأمین می‌ کند.

کد خبر: 960420018 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶ - ۲:۵۵ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس بیان کرد: فارس یکی از استانهای بزرگ در حوزه معدن است و در این رابطه نود درصد نیاز کارخانه‌های کاشی و سرامیک کشور را تأمین می‌ کند.خاک نسوز فارس نود درصد نیازهای کشور را تأمین می‌ کند

خاک نسوز فارس نود درصد نیازهای کشور را تأمین می‌ کند

خاک نسوز فارس نود درصد نیازهای کشور را تأمین می‌ کند

خاک نسوز فارس نود درصد نیازهای کشور را تأمین می‌ کند

علی همتی ظهر امروز در حاشیه پانزدهمین همایش سالانه هیئت عمومی سازمان نظام‌ مهندسی معدن ایران در سخنانی با بیان این که در شرایط تحریم فرصت مناسبی برای نوسازی و بازسازی کارخانه‌ ها است، ادامه داد: در سال پیش در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به چهارصد و هفتاد و چهار واحد صنعتی ششصد و سی و سه میلیارد تومان در کشور پرداخت‌ شده که سهم استان فارس پانصد و هفده میلیارد تومان بوده و رتبه نخست را در کشور بخود اختصاص داده‌ایم.
همتی در باره صادرات غیرنفتی تصریح کرد: در سال پیش صادرات غیرنفتی این استان هزار و چهل و سه میلیون دلار بوده که نسبت بمدت مشابه سال پیش از آن پنجاه و یک درصد افزایش داشته، و در این رابطه از طریق ناوگان هوایی روزانه دویست تن صادرات به کشور قطر انجام‌ شده است.


وی عنوان کرد: بیش از ده کارخانه با شش میلیون تن ظرفیت کاشی، سیمان و سرامیک در فارس علاوه بر تامین نیازهای کشور، بکشورهای حوزه خلیج‌ فارس صادرات دارند.
همتی اظهار کرد: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در استان فارس سه طرح بزرگ اقتصادی و عمرانی به بهره‌ برداری میرسد و با شروع بکار واحدهای تولیدی و عمرانی شاهد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در این استان خواهیم بود.
این مسؤول بیان داشت: در راستای توجه به بازسازی و نوسازی صنعت، معدن و کشاورزی با ایجاد توسعه سرمایه در گردش با ارائه تسهیلات از طرحهای بالای شصت درصد پیشرفت فیزیکی حمایت و پشتیبانی میشود.
منبع : خبرگزاری فارس

 

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی شهریور ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ تیر ۹۶
1279 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0