لزوم توجه بیش تر به سنگ‌ های زینتی فارس ریاست خانه معدن ایران خبر داد:

صادرات، منشأ انتقال مفاهیم فرهنگی در جهان است/ لزوم توجه بیش تر به سنگ‌ های زینتی فارس

ریاست خانه معدن ایران بیان کرد: صادرات منشأ انتقال بسیاری از مفاهیم فرهنگی در دنیاست و در این رابطه امانت ‌داری و جلوگیری هدر رفت از ثروت‌ های الهی به‌ ویژه در بخش معدن مهم ‌ترین اهداف ایران اسلامی است.

کد خبر: 960420017 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶ - ۲:۴۶ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،ریاست خانه معدن ایران بیان کرد: صادرات منشأ انتقال بسیاری از مفاهیم فرهنگی در دنیاست و در این رابطه امانت ‌داری و جلوگیری هدر رفت از ثروت‌ های الهی به‌ ویژه در بخش معدن مهم ‌ترین اهداف ایران اسلامی است.لزوم توجه بیش تر به سنگ‌ های زینتی فارس

لزوم توجه بیش تر به سنگ‌ های زینتی فارس

لزوم توجه بیش تر به سنگ‌ های زینتی فارس

محمدرضا بهرامن ظهر امروز در پانزدهمین همایش سالانه هیأت عمومی سازمان نظام‌ مهندسی معدن ایران در سخنانی اظهار داشت: کسانیکه در بخش نظارت فعالیت دارند می ‌توانند اثر توسعه را با نگاه بهتر و نیز به روش مطلوب در کشور گسترش دهند و در این رابطه سازمان نظام‌ مهندسی نقش تعیین‌ کننده‌ای در توسعه زیرساخت‌ های عمرانی دارد.
این مسؤول با تاکید بر این که یکی از افتخارات استان فارس در حوزه سنگ‌ های زینتی است، ادامه داد: صادرات سنگ‌ های معدنی و زینتی به کشورهای جهان نشان دهنده اهمیت و جایگاه فارس در ورود ارز به ایران اسلامی است.
رئیس خانه معدن ایران با اشاره به توجه به رعایت مسائل ایمنی یاد آور شد: در معادن ایران اسلامی شاهد کم ترین حوادث ناگوار هستیم که نشان از نقش نظام‌ مهندسی در این کشور است.


بهرامن با اعلام این که: فعالین بخش معدن مخرب نیستند، اضافه کرد: کسانیکه در بخش نظارت فعالیت می‌ کنند با ارائه گزارش صحیح از عملکرد معادن می ‌توانند زمینه توسعه را فراهم نمایند.
رئیس خانه معدن ایران خاطر نشان کرد: توجه به روند رو به رشد نظام‌ مهندسی می‌ تواند مسیر را در بخش‌ های تولیدی برای ایران اسلامی هموار سازد و در این خصوص نیاز به حمایت و عنایت بیش از پیش این بخش احساس می ‌شود.
منبع : خبرگزاری فارس

 

کلید سوالات آزمون نظام مهندسی برق شهریور ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ تیر ۹۶
1209 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0