نظام مهندسی به وظایف خود درست عمل نمیکند ریاست مرکز مطالعات راه بردی قوه قضائیه مطرح کرد:

نظام مهندسی پیوست نگاران فرهنگی گرداوری شده است

ریاست مرکز مطالعات راهبردی قوه قضائیه بیان کرد: طبق نظام نامه پیوست نگاران فرهنگی مجموعه هایی که در استان سامان دهی شده اند رتبه بندی میشوند و نظام تعرفه برای آن ها تعریف می شود و اگر دچار تخلف شدند با آن ها برخورد صورت می گیرد و حمایتهای لازم هم باز ار طریق همین نظام مهندسی صورت خواهد گرفت.

کد خبر: 960420012 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶ - ۱:۳۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، ریاست مرکز مطالعات راهبردی قوه قضائیه بیان کرد: طبق نظام نامه پیوست نگاران فرهنگی مجموعه هایی که در استان سامان دهی شده اند رتبه بندی میشوند و نظام تعرفه برای آن ها تعریف می شود و اگر دچار تخلف شدند با آن ها برخورد صورت می گیرد و حمایتهای لازم هم باز ار طریق همین نظام مهندسی صورت خواهد گرفت.نظام مهندسی پیوست نگاران فرهنگی گرداوری شده است

 

نظام مهندسی پیوست نگاران فرهنگی گرداوری شده است

سازمان نظام مهندسی ساختمان

نظام مهندسی پیوست نگاران فرهنگی گرداوری شده است

 

دکتر عابدینی رئیس مرکز مطالعات راه بردی قوه قضائیه در کارگاه پیوست نگاری فرهنگی که صبح امروز(۳ شنبه) با حضور مسئولان استانی و استادان دانشگاهی در سالن اجتماعات آینده پژوهی دانشگاه بین الملل امام خمینی(رحمه الله) برگزار گردید با اشاره به برنامه های این کارگاه گفت: کارگاه آمورشی در ۳ فاز انجام می شود و در فاز چهارم کارهای عملی آن در کشور آغاز خواهد شد.
عابدینی تصریح کرد: بعد از پایان دوره عمومی این کارگاه که بمدت ۳ روز ادامه دارد دورههای تخصصیی و پیشرفته آن وارد نظام پیوسته یاران فرهنگی خواهد شد. برای دوره های عمومی این کارگاه برای تمام استادان استان فراخوان زده شده است تا سقف صد و بیست نفر از استادان هر استان که حداقل سی و پنج الی چهل درصد از آن ها از رشته های مرتبط با حوزه های فرهنگی باشند زیرا مقوله پیوست نگاریی فرهنگی از سنخ و جنس مقولات میان رشته ای است.
وی ادامه داد: منتخبان و برگزیدگان دوره عمومی وارد دوره دوم میشوند که یک دوره تخصصی است که آموزشهای آن یک هفته بطول خواهد انجامید و مباحث دیگری را که تخصصیتر است را فرا می گیرند.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی قوه قضائیه افزود: فارغ تحصیلین دوره تخصصی، هسته ی مرکزی پیوست نگاران فرهنگی را تشکیل خواهند داد که مطالباتی از این افراد داریم شامل ایجاد شبکه ی تعامل اندیشه ورزان و نخبگان فرهنگی در سطح استان در تمام شهرها و تشکیل هیئت عمومی نخبگان فرهنگی استان بصورت فصلی است.
وی عنوان کرد: یکی از مهم ترین کارهایی که بعد از دوره ی تخصصی باید انجام گردد انجام یک رساله گروهی یا مطالعه گروهی در مورد یکی از طرحهای ملی و استانی است و اینکار با تامل با مسئولان استانی اماکان پذیر میباشد که پیش بینی کرده ایم در یک بازه زمانی هشت ماهه مطالعات گروهی مربوط بطرح را انجام دهند.
عابدینی اضافه کرد: بیست تا از استانهایی که قبلا دوره تخصصی را گذرانده اند بیست طرح استانی را در دستور کار خود قرار داده اند ان شالله بعد از اتمام این کار مطالعات گروهی یک ادبیات غنی و فاخری در کشور تولید نماییم.


رئیس مرکز مطالعات راهبردی قوه قضائیه با بیان این که از جمله مطالبات دیگر ما از شناسایی آسیبهای فرهنگی استان و الویت بندی و وزندهی به آن هاست خاطر نشان کرد: از جمله وظایف اعضا صحبت با امامان جمعه و مسئولان استان برای گفتمان سازی و ترویج گفتمان فرهنگی و پیوست نگاری فرهنگی است. گفتگو با اصناف مختلف و سخن رانی در خطبه های قبل از نماز جمعه و از این دست کارها باید از دوره تخصصی به بعد آغاز کنید.
وی اظهار داشت: کسانیکه دوره تخصصی را طی کرده باشند وارد مرحله پیشرفته میشوند در دوره پیشرفته قرار بر این است که پیوست نگاری فرهنگی در طرحهای مختلف به زیر شاخه های طبقه بندی گردد. که این زیر شاخه ها به ۷ قسمت تقسیم می شود.
عابدینی بیان داشت: بعد از دوره پیشرفته وارد نظام پیوست نگاری فرهنگی خواهند شد. نظام پیوست نگاری فرهنگی همانطوری که در حوزه پزشکان، نظام پزشکی داریم یا در حوزه مهندسان مسکن، نظام مهندسی مسکن داریم که هرکدام از اینها مورد تایید مجلس شورای اسلامی رسیده است الان نظام مهندسی پیوست نگاران فرهنگی هم گرداوری گردیده است که باید به تایید مجلس شورای اسلامی یا شورای انقلاب فرهنگی برسد.
عابدینی گفت: طبق نظام نامه پیوست نگاران فرهنگی مجموعه هایی که در استان سامان دهی شده اند رتبه بندی میشوند و نظام تعرفه برای آن ها تعریف می شود و اگر دچار تخلف شدند با آن ها برخورد صورت می گیرد و حمایتهای لازم نیز باز ار طریق همین نظام مهندسی صورت خواهد گرفت.
منبع : خبرگزاری بسیج

 

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی برق طراحی اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ تیر ۹۶
844 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0