جشن بزرگ مهندسان البرز برگزار گردید استاندار البرز

نمایشگاه مصالح و سازه های سبک در استان البرز برگزار گردد

استاندار البرز با اشاره بحضور متخصصین البرزی در نمایشگاه بین المللی نما، سازه و تکنولوژیهای جدید ساختمانی و ارائه تازه ترین دستاوردهای جدید در صنعت ساختمان سازی، برگزاری نمایشگاهی بمنظور معرفی این تواناییها و گسترش آن در ساخت و سازهای استان را مورد تأکید قرار داد.

کد خبر: 960418014 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶ - ۱۲:۰۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،استاندار البرز با اشاره بحضور متخصصین البرزی در نمایشگاه بین المللی نما، سازه و تکنولوژیهای جدید ساختمانی و ارائه تازه ترین دستاوردهای جدید در صنعت ساختمان سازی، برگزاری نمایشگاهی بمنظور معرفی این تواناییها و گسترش آن در ساخت و سازهای استان را مورد تأکید قرار داد.نمایشگاه مصالح و سازه های سبک در استان البرز

نمایشگاه مصالح و سازه های سبک در استان البرز

سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز

نمایشگاه مصالح و سازه های سبک در استان البرز

«سید حمید طهائی» در نشست «شورای فنی استان» که در سالن شهدای دولت برگزار گردید، با اشاره به این که باید فناوریهای نوین را در مصالح ساختمانی هم کاربردی کرد، بیان داشت : به کارگیری سازه های سبک و کم هزینه باید اولویت اصلی در سیاست گذاریهای شورای فنی استان باشد و عملکرد پیمان کاران و مجریان طرح هم طبق این اساس رصد و نظارت گردد.
طهائی با اشاره بحضور متخصصین و مبدعان سازه های سبک در استان البرز، شناسایی و به کارگیری نهایت ظرفیت این حوزه را مهم خواند و گفت: معرفی تجهیزات سازه های سبک، در قالب برگزاری نمایشگاه مصالح و سازه ها در استان میتواند زمینه ساز گسترش ساخت و سازهای ایمن و کم هزینه در استان هم باشد و سازمان نظام مهندسی هم مجری برگزاری این طرح خواهد بود.
وی با اشاره بر ضرورت استفاده از فناوریهای جدید در ساختمان سازی ادامه داد: اجرای این مهم،با جلوگیری از تلف رفت انرژی تا بهبود کیفیت مصالح به نفع جامعه خواهد بود.
وی با اشاره بحضور متخصصین البرزی در نمایشگاه بین المللی نما، سازه و تکنولوژیهای جدید ساختمانی از تولید نوین ترین نمونه های کاشی آنتی باکتریال توسط محققان این استان خبر داد وافزود: تولید این کاشی با خاصیت آنتی باکتریال در بنای بیمارستان نقش ویژه ای ایفا میکند و میتوان از این طریق کلین رومها و اتاق عملها و سایر تأسیسات را تجهیز کرد بدون آن که نیاز به پاک سازی مداوم وجود داشته باشد.


استاندار البرز عنوان کرد: این نمونه ای از دستاوردهای صنعت ساختمان است، لذا باید از فکر و ایده های مخترعین استانمان که در کشور دستاورد داشته اند استفاده کرد. طهائی هم چنین ضرورت نظارتهای ویژه و مداوم شورای فنی استان را هم مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: اجرای بد پیمان کار در طرحها ،کل مجموعه را تحت شعاع قرار خواهد داد؛ لذا دقت نظر لازم در همه مراحل اجرای پروژه باید وجود داشته باشد.
او گفت: نظم بخشی به پروژهها در نظارت توسط کمیته های فنی مورد توجه قرار داشته باشد. در ادامه این جلسه تعدادی از پروژههای مهم استان بصورت تخصصی مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت و ضوابط فنی و اجرایی آن بازبینی گردید.
منبع : سپیدار آنلاین

 

دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ تیر ۹۶
1171 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0