در جمع رئیسان تشکلهای معدنی و صنایع معدنی عنوان گردید:

تاکید کرباسیان بر استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی در توسعه معدن و صنایع معدنی

تاکید کرباسیان بر استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی در توسعه معدن و صنایع معدنی - رییس هیات عامل ایمیدرو در دیدار با رئیسان تشکلهای معدنی و صنایع معدنی بر استفاده حداکثری از توان مندی و ظرفیتهای بخش خصوصی تاکید نمود.

کد خبر: 960417022 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ تیر ۹۶ - ۳:۰۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، تاکید کرباسیان بر استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی در توسعه معدن و صنایع معدنی – رییس هیات عامل ایمیدرو در دیدار با رئیسان تشکلهای معدنی و صنایع معدنی بر استفاده حداکثری از توان مندی و ظرفیتهای بخش خصوصی تاکید نمود.تاکید کرباسیان بر استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی در توسعه معدن

تاکید کرباسیان بر استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی در توسعه معدن

تاکید کرباسیان بر استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی در توسعه معدن

تاکید کرباسیان بر استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی در توسعه معدن

مهدی کرباسیان در دیدار رئیسان و مدیران انجمنها و اتحادیه های بخش معدن و صنایع معدنی ایران از جمله تولید کننده ها و صادرکننده های سنگ آهن، مس، حفاران غیرنفتی،‌ نظام مهندسی معدن،‌ تولید کننده های مواد معدنی، ‌انجمن فولاد، خانه معدن و … به سخنان امروز دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری اشاره نمود که بمناسبت روز صنعت و معدن عنوان گردید و بیان کرد: پیشنهادهایی که تشکلهای بخش خصوصی ارایه میکنند راه گشای خیلی از مشکلات این بخشها است.
کرباسیان ادامه داد: مطالبات شما از دولت را پی گیری میکنیم.
او از تعامل با دنیا در دولت تدبیر و امید سخن بمیان آورد و افزود: بزرگترین اقدامیکه دولت برغم همه مشکلات و کاستیها، انجام داد برجام بود و تعامل با دنیا موجب شد ایران بتواند بطور مستقیم به درآمدهای ارزی خود دست پیدا کند.
وی عنوان کرد: وزیر خارجه ایران و تیم دیپلماسی توانستند بپشتوانه مردم و حمایتهای مقام معظم رهبری در برابر ابرقدرتها ایستادگی کنند و حقوق ملت ایران را بازستانند.


رییس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد:‌ انتظاراتی که از طرف بخش خصوصی وجود دارد طبق واقعیتها و ظرفیتهای کشور است و ایران با توجه بحضور در منطقه ای که بازار چهارصد و پنجاه میلیون نفری دارد،‌ از شرایط مناسبی برای رشد برخوردار است.
کرباسیان خاطر نشان کرد: برخی عقب ماندگیها به موجب بی تجربگی و اقدامات غیرکارشناسی است که در برخی موارد بر کشور تحمیل شده است.
وی با اشاره به این که بخشی از پیشرفت کشور از مسیر معدن و زنجیره آن میگذرد، تاکید کرد: ایجاد ارزش افزوده در زنجیره معدن افزایش قابل توجه درآمدها را بدنبال دارد و این امر در راستای اقتصاد مقاومتی است.
منبع : دنیای معدن

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ تیر ۹۶
1091 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0