برگزاری مراسم تجلیل از مهندسین در استان یزد پیام مهندس رجبی

پیام مهندس رجبی به همایش بیستم هیات عمومی سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها

متن پيام مهندس فرج اله رجبی رييس سازمان نظام مهندسي ساختمان كشور بشرح ذيل ميباشد :

کد خبر: 960417019 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ تیر ۹۶ - ۲:۳۳ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد متن پيام مهندس فرج اله رجبی رييس سازمان نظام مهندسي ساختمان كشور بشرح ذيل ميباشد :پیام مهندس رجبی به همایش بیستم هیات عمومی سازمان ها

پیام مهندس رجبی به همایش بیستم هیات عمومی سازمان ها

سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد

پیام مهندس رجبی به همایش بیستم هیات عمومی سازمان ها

بنام خداوند سبحان
بیستمین همایش هیأت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان در حالی شکل میگیرد که مهندسین بعنوان یکی از بخش های جامعه بصیر و آگاه ایرانی، بتازگی تجربه خلق حماسه ملی بیست و نهم اردی بهشت را به کارنامه خود افزوده ‏اند و هم چنین در شرایطی به بررسی ۲ دهه فعالیتهای پرفراز و نشیب سازمان میپردازند که بیش از چند ماهی از تشکیل شورای مرکزی دوره هفتم نمیگذرد. شایسته است تا زحمات و تلاشهای ارزنده هم کاران خود را در ۶ دوره گذشته شورا ارج نهاده و استفاده از تجارب آنها را چراغ راه خود قرار دهیم. شورای جدید تلاش خواهد کرد تا در تعامل پایدار با همه سازمان ها، نهادها، انجمنها و تشکلهای هم پیوند با حوزه ساخت و ساز، هم افزایی لازم را بعمل آورده و در جهت منافع ملی از هر تلاشی بمنظور تثبیت جایگاه حرفه در تولید و عرضه ساختمان با کیفیت و جلوگیری از مداخله اشخاص فاقد صلاحیتهای حرفه‏ای دریغ نخواهد کرد و در این مسیر در حد امکان، از تجارب جهانی هم استفاده خواهد کرد.
اینجانب بوجود هم کاران شریف، دلسوز و تلاش گر خود در کل کشور که بعنوان ارکان سازمان در حال انجام مأموریتی ملی هستند افتخار مینمایم و کمک به آنها را در جهت انجام وظایف قانونی، انضباط تشکیلاتی و شفافیت در تصمیم‏ گیری های سازمانی وظیفه خود میدانم.


سازمان نظام مهندسی ساختمان، به اعتبار ماهیت و ساختار قانونی خود ۲ عامل «دانش مهندسی» و«تجربه حرفه‏ ای» را مورد تأکید قرار داده و مهم ترین راه برد خود تلقی مینماید. اعضای این سازمان در صورتی میتوانند از عهده وظایف ملی و رسالت مهندسی خویش برآیند که بطور مستمر در پی کسب آگاهی و آشنایی با فناوری های روزآمد بوده و پایبندی به تجربه اندوزی و اخلاق محوری را در فعالیتهای حرفه‏ ای، پیشه ی خود سازند. مهندسین که در شمار نخبگان جامعه، منزلتی در خور توجه دارند باید بیش از گذشته، در قبال عملکرد حرفه‏ ای خود، مسئولیت‏گرا باشند و مسئولیت پذیری در میان آنان، به اعتبار سطح دانش حرفه‏ای، مهارت تجربی و افزوده‏های معرفت آفرین، به ارزشی نهادینه و گران تبدیل گردد. شهروندان و کارفرمایان هم بهمین نسبت میتوانند مهندسین را به پاسخ گویی بایسته ترغیب نمایند و این تحقق نمی‌یابد مگر با عزمی راسخ و امید به فردایی بهتر.
سحر با باد میگفتم حدیث آرزومندی خطاب آمد که واثق شو به الطاف خداوندی
فرج اله رجبی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان
تیرماه هزار و سیصد و نود و شش
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ تیر ۹۶
1016 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0