نظام مهندسی به وظایف خود درست عمل نمیکند وزیر کشور بیان داشت:

باید نظام مهندسی رسانه‌ ای داشته باشیم/ آماده هم کاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم

وزیر کشور با بیان این که باید نظام مهندسی رسانه‌ای داشته باشیم بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از رسانه ‌های کشور ارزیابی داشته و آن ها را رتبه بندی کند.

کد خبر: 960417018 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ تیر ۹۶ - ۲:۲۰ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،وزیر کشور با بیان این که باید نظام مهندسی رسانه‌ای داشته باشیم بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از رسانه ‌های کشور ارزیابی داشته و آن ها را رتبه بندی کند.باید نظام مهندسی رسانه‌ ای داشته باشیم

باید نظام مهندسی رسانه‌ ای داشته باشیم

سازمان نظام مهندسی ساختمان

باید نظام مهندسی رسانه‌ ای داشته باشیم

عبدالرضا رحمانی فضلی امروز -شنبه- در جلسه مشترک شورای معاونان وزارت کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این مطلب گفت:در زمینه مسایل فرهنگی از جمله در بخش سینما و تهیه فیلم با موضوع مسایل اجتماعی ، مبارزه با مواد مخدر و هم چنین موضوع واگذاری پروژه‌های نیمه تمام در حوزه فرهنگی آماده هم کاری کامل با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم.
فضلی ادامه داد: تفاهم‌ نامه مشترکی بین ۲ وزارت خانه تهیه و امضا گردد تا ۲ وزارت خانه در این تفاهم‌ نامه اولویتهای خود را مشخص کرده و آن ها را پی گیری کنند چرا که؛ واقعا در این زمینه ظرفیتهای خوبی وجود دارد.
وی در این جلسه با بیان این که مبنای همه کارها فرهنگ است و اگر فرهنگ نباشد، اساس کارها درست نخواهد بود افزود: حوزه فرهنگ بشدت گسترش پیدا کرده است و با توجه به تغییرات در ابعاد مختلف در جامعه، نیاز ما بفرهنگ بیش تر شده و ما باید در حوزه فرهنگ با دقت و آینده نگری دقیقتری عمل کنیم.
*جهل، تعصب و فقر، عامل اصلی در پیدایش داعش
وزیر کشور با اشاره به این که هیچ حوزه‌ای جدا ار مسایل فرهنگی نیست تاکید کرد: ‌بطور مثال عامل اصلی در پیدایش پدیده ای مانند داعش، جهل، تعصب و فقر است و بطور کلی فرهنگ در حوزه سیاسی میتواند رفتار سیاسی را شکل دهد. در زمان انتخابات شاهد بعضی صحبتها بودیم که مبنای درستی نداشت و میتوانست در جامعه یاس و ناامیدی ایجاد کند. اگر فرهنگ مناسبی در این حوزه وجود داشت شاهد این اظهارات نبودیم.
فضلی عنوان کرد: مسایل فرهنگی در زمینه رابطه انسان با جامعه یا با طبیعت،خیلی اهمیت دارد اگر توجه بقانون در جامعه کم است به این علت است که مناسبات اجتماعی را خوب تعریف نکرده‌ایم.
وی با بیان اینکه میتوان برای همه پروژه‌های بزرگ پیوستهای فرهنگی و اجتماعی تعریف کرد و افزود: برای این که مسایل فرهنگی و اجتماعی جامعه را به آرمانهایمان در طراز جمهوری اسلامی ایران نزدیک کنیم باید همت مشترک بیش تری داشته باشیم.


جانشین رئیس شورای اجتماعی کشور هم چنین درمورد مراسم اربعین و لزوم هماهنگی بیش تر میان دستگاههای مختلف برای برگزاری این آئین اظهار داشت: ایجاد این هماهنگی خیلی سخت است. وزارت کشور مسئول ایجاد هماهنگی میان دستگاههای مختلف کشور است ولی مسئولیت اصلی این آئین بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان حج و زیارت است. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آئین اربعین امسال بموضوعات مهمی مثل حرکت زائران در قالب کاروانها و بیمه زائران توجه کند.
وی با بیان این که باید نظام مهندسی رسانه‌ای داشته باشیم مطرح کرد:مساله آموزش رسانه ها از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اهمیت بسیاری دارد.
در این جلسه، هم چنین معاونان ۲ وزیر و سایر اعضای شورای معاونان وزارت خانه های کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن اشاره به نقاط تماس بین ۲ وزارت خانه در ماموریتها و شرح وظایف هر حوزه به بیان مهم ترین انتظارات و دغدغه های مشترک در این حوزه پرداختند.
منبع : ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ تیر ۹۶
1091 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0