جشن بزرگ مهندسان البرز برگزار گردید هفتاد و سومین جلسه هیات مدیره

هفتاد و سومین جلسه هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

هفتاد و سومین جلسه هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز عصر روز شنبه یازدهم تیرماه نود و پنج، به ریاست مهندس محمد قنبری ، در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.

کد خبر: 960417011 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ تیر ۹۶ - ۱۰:۵۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرزهفتاد و سومین جلسه هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز عصر روز شنبه یازدهم تیرماه نود و پنج، به ریاست مهندس محمد قنبری ، در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.هفتاد و سومین جلسه هیات مدیره دوره سوم سازمان

هفتاد و سومین جلسه هیات مدیره دوره سوم سازمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز

هفتاد و سومین جلسه هیات مدیره دوره سوم سازمان

در این جلسه بعد از تلاوت ایاتی از کلام الله مجید، مهندس خرد رنجبر رئیس شورای انتظامی سازمان در سخنانی با اشاره به تخلفات مشاهده شده که بیشتر ناشی از عدم اطلاع کافی اعضا از قوانین جاری بوده است، از گرداوری نظام نامه ” پیش گیری از وقوع تخلفات حرفه ای، انتظامی و انظباطی” بمنظور آسان شدن امور و کاهش تخلفات از طرف شورای انتظامی خبر داد و تاکید کرد در صورت تصویب این نظام نامه از طرف هیات مدیره محترم، علاوه بر کاهش موارد تخلف، استان البرز اولین استانی خواهد بود که چنین نظام نامه ای را دارد.
رنجبر هدف از این نظام نامه را تقویت دید مثبت در جامعه نس

ت به مهندسین و کاهش پرونده های ارجاع شده بشورای انتظامی دانست.
پیرو این سخنان قرار شد بمنظور تصویب این نظام نامه، جلسه ویژه ای با حضور عضو های هیات مدیره و شورای انتظامی سازمان برگزار گردد.
هم چنین در این نشست با توجه به سخنان مهندس اویسی نماینده رشته مکانیک در هیات مدیره مبنی بر وقفه چند دوره ای در برگزاری دوره های آموزشی گاز فشار ضعیف و فشار قوی و اعتراض جمعی از عضو های سازمان، قرار شد این دوره ها دوباره توسط واحد آموزش سازمان برگزار گردد.
بررسی نامه های وارده دیگر بخش این نشست بود که پس از آن، ضمن تصویب نصب صندوقهای انتقاد و پیشنهاد در کلیه دفاتر نمایندگی، قرار شد در تمام این دفاتر تابلو های اطلاع رسانی مبنی بر ممنوعیت معرفی طراح و ناظر از طرف دفاتر و ارجاع موارد تخلف به بازرسین سازمان نصب گردد.
در ادامه انتخاب کمیسیون تخصصی ۲ رشته شهرسازی و ترافیک و اسامی کاندیداهای هر رشته مطرح و مهندسین ۱- علی رضا رنجبر جمال آبادی ۲- حاتم بیات ۳- داریوش خسروی ۴- احد رسولی ۵- محسن غیاثی نیا ۶- بهاره مجربی کرمانی ۷- قدرت غریبی بعنوان اعضای کمیسیون تخصصی شهرسازی و مهندسین ۱- مجتبی حاج علی ۲- سجاد اردلان ۳- محمد حاجی جعفری ۴- پیام خدادادی ۵- صالح شریف تهرانی ۶- محسن حاجی قاسمی ۷- آتنا بابا علی بعنوان اعضای کمیسیون تخصصی ترافیک سازمان انتخاب گردیدند.
کلیات اصلاح روال سازمانی هم که در نشست قبلی ارایه شده بود در این نشست مورد موافقت قرار گرفت . علاوه برآن قرار شد تفاهم نامه ۳ جانبه برق در جلسه آینده مورد بررسی قرار گیرد.
هم چنین قرار شد ثبت تضمین کارهای اجرا که مجری آن تعویض شده است تا پایان تیر ماه طبق رویه سابق انجام گردد تا تصمیمگیری نهایی در مورد روال ثبت جدید در هیأت مدیره صورت گیرد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

 

دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ تیر ۹۶
1120 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0