ساختمان ‌های بتنی مقاوم در برابر زلزله استاندار استان همدان مطرح کرد:

سازمان نظام مهندسی نباید مانع کار ساختمانی در فصل کاری استان همدان گردد

محمد ناصر نیک بخت ظهر شنبه در نشست هم اندیشی حوزه مسکن و ساختمان در استاندار همدان با اشاره به این که هر کجا کار عقلانی و قانونی باشد، باید از کار دفاع کرد و پاسخ اعتراضات را هم داد، بیان کرد: در سال تولید و اشتغال قرار داریم و دولت نیز چهار سال تجربه را پشت سر گذاشته و در چهار سال دوم باید برای تولید و اشتغال بیش تر با توجه به این که شرایط فراهم شده، گام برداشت.

کد خبر: 960417010 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ تیر ۹۶ - ۱۰:۳۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،محمد ناصر نیک بخت ظهر شنبه در نشست هم اندیشی حوزه مسکن و ساختمان در استاندار همدان با اشاره به این که هر کجا کار عقلانی و قانونی باشد، باید از کار دفاع کرد و پاسخ اعتراضات را هم داد، بیان کرد: در سال تولید و اشتغال قرار داریم و دولت نیز چهار سال تجربه را پشت سر گذاشته و در چهار سال دوم باید برای تولید و اشتغال بیش تر با توجه به این که شرایط فراهم شده، گام برداشت.سازمان نظام مهندسی نباید مانع کار ساختمانی فصل کاری گردد

سازمان نظام مهندسی نباید مانع کار ساختمانی فصل کاری گردد

سازمان نظام مهندسی ساختمان همدان

سازمان نظام مهندسی نباید مانع کار ساختمانی فصل کاری گردد

نیک بخت با اعلام این که افزایش تولید به حل مشکل اشتغال سبب خواهد شد، ادامه داد: تولید در مسکن شامل دویست و هفتاد رسته کاری است.
وی با تاکید به این که اگر مسکن فعال شود، اشتغال فعال خواهد شد، افزود: مسکن در دولت دوازدهم طبق پیش بینیها فعال خواهد شد تا مشکل اشتغال حل گردد.
وی با اشاره به این که به انبوه سازان بعنوان فعالین خوش نام عرصه مسکن برای تولید مسکن باید کمک کرد، عنوان کرد: کمیسیون ماده پنج همدان بسیار سالم است و بحث آن این است که کار قانونی، سرعت گیرد.
استاندار همدان با بیان این که شهرداری نیز با انبوه سازان هم راهی مناسب داشته است، اظهار داشت: قیمت مسکن در همدان بالاست و شاید علت رکود در این بخش نیز همین است.


وی با اشاره به این که باید کمک کنیم در طرح جامع، وضعیت برای تولید مسکن بهتر دیده شود، خاطر نشان کرد: درخواستهای انجمن انبوه سازان استان برای عضویت در کارگروه اشتغال و شورای چهار نفره و شورای مسکن را با نظر مساعد برای بررسی به معاونین مربوطه ارجاع داده ام.
نیک بخت با اعلام این که وقتی سود بانکی بالا باشد، کسی به سمت تولید نمی آید، افزود: دولت قصد کاهش سود سپرده و سود تسهیلات را دارد.
وی با تاکید به این که بحث پهنه بندی مناطق در شورای فنی استان همدان باید مطرح شود، یادآور شد: به انبوه سازان مسکن توصیه میکنم کار خوب انجام دهید و خوش نام بمانید.
او با اشاره به این که انبوه سازان باید کار خود را درست انجام دهند و به هم کاران خود هم بگویند کلیه موارد را رعایت کنند، تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی نباید مانع کار ساختمانی در فصل کاری استان شود و باید در کارهای خود تسریع کند.
نیک بخت تصریح کرد: وقتی سرمایه گذاری، هم سرمایه می آورد هم اشتغال هزار نفری ایجاد میکند، نباید نظام مهندسی کار وی را کند انجام دهد.
استاندار همدان با اعلام این که همدان، شهر بزرگی است و انسان های بزرگی دارد، مطرح کرد: باید در حد این بزرگی برای مردم کار کرد.
منبع : خبرگزاری مهر

 

کانال تلگرام نظام مهندسی یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ تیر ۹۶
1196 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0