برگزاری آئین تقدیر هیأت رئیسه سازمان استان مازندران از بانوان همکار  مدیر کل گاز استان مازندران خبر داد:

گاز رسانی به سیصد و شصت و شش روستای استان مازندران در دستور است/ قطع سهمیه نفت زیراب و بخشهای آن از مهر ماه

فعالیت گاز رسانی برای صد و پنجاه روستا در استان مازندران در حال اجراست و گازرسانی به سیصد و شصت و شش روستا نیز در دستور کار ما قرار دارد و نفت از مهر‌ماه برای دهستان کِسلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه قطع میشود و منازل لوله‌ کشی ‌گردند و با تأیید نظام مهندسی اقدام به دریافت خدمات کنند.

کد خبر: 960417001 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ تیر ۹۶ - ۶:۵۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،فعالیت گاز رسانی برای صد و پنجاه روستا در استان مازندران در حال اجراست و گازرسانی به سیصد و شصت و شش روستا نیز در دستور کار ما قرار دارد و نفت از مهر‌ماه برای دهستان کِسلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه قطع میشود و منازل لوله‌ کشی ‌گردند و با تأیید نظام مهندسی اقدام به دریافت خدمات کنند.گاز رسانی به سیصد و شصت و شش روستای استان مازندران

گاز رسانی به سیصد و شصت و شش روستای استان مازندران

سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران

 

گاز رسانی به سیصد و شصت و شش روستای استان مازندران

محمد‌اسماعیل ابراهیم ‌زاده در جمع مردم زیراب با بیان این که وزارت نفت باور دارد که کل کشور را گاز‌دار کند، بیان کرد: تا پایان سال نود و هفت تمام روستا‌های بالای بیست خانوار کشور گازدار میشوند.
ابراهیم زاده بوضعیت گاز‌رسانی در استان مازندران اشاره کرد و گفت: تا پایان سال نود و هفت صد در صد استان مازندران و تمام روستا‌های این استان گاز‌دار میشوند.
وی از فعالیت ۷ پیمان کار برای گازرسانی به شهر آلاشت و روستا‌های سوادکوه و انتخاب ۳ پیمان کار جدید خبر داد و ادامه داد: کیفیت لوله‌ های گاز با جان مردم مرتبط است و باید استاندارد‌های بین‌المللی در آن رعایت گردد و سیصد و پنجاه میلیارد تومان برای استان مازندران و شصت میلیارد تومان برای شهرستان سوادکوه پیمان کار داریم.


مدیر‌عامل شرکت گاز مازندران از شجاعت و علاقه‌ مندی به مردم برای انتقال گاز بشهرستان سوادکوه خبر داد و از نامه وزیر در سال هشتاد در مورد مقرون‌ بصرفه‌ تر‌بودن ارائه کپسول گاز از طریق هلی‌ کوپتر برای مردم سوادکوه بجای گاز‌رسانی، افزود: ما با مردم شفاف عمل می‌ کنیم و بقول امام راحل، مردم ولی ‌نعمت ما هستند.
وی خواستار هم کاری تمام اداره ها و نهاد‌ها و استفاده از خرد جمعی برای دستیابی به اهداف شد وتصریح کرد: گازرسانی برای صد و پنجاه روستا در استان مازندران را مشغول فعالیت هستیم و گازرسانی به سیصد و شصت و شش روستا نیز در دستور کار ما قرار دارد و نفت از مهر‌ماه برای دهستان کِسلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه قطع میشود و منازل لوله ‌کشی گردند و با تأیید سازمان نظام مهندسی اقدام به دریافت خدمات نمایند.
ابراهیم زاده با اشاره به این که تغییر اقلیم در اختیار ما نیست و کارشناسین وزارت نفت با هم کاری هوا‌شناسی آن را تعیین میکنند و ما اعتراض خود را برای کارشناسی آنها درمورد اقلیم‌ بندی بخشی از استان انجام دادیم، عنوان کرد: دولت ۳ سال است که مصوبه مجلس شورای اسلامی برای افزایش ۵ درصدی قیمت گاز را اجرایی نمیکند اما عوارض گازرسانی و ارزش افزوده باید پرداخت گردد.
منبع : خبرگزاری بسیج

 

کانال تلگرام نظام مهندسی فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ تیر ۹۶
1164 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0