ناصر فغفوری

سرمایه گذاری در حوزه ایمنی معدن هزینه تلقی نمیشود

ناصر فغفوری روز پنج شنبه در کنفرانس تخصصی ایمنی در معدن استان زنجان بیان کرد: امروزه توجه بمسائل ایمنی، بهداشت و مسائل زیست محیطی در معادن و صنایع معدنی برای بهینه سازی فعالیت در معدن و معیارهای توسعه پایدار، یک نیاز ضروری است.

کد خبر: 960415020 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۵ تیر ۹۶ - ۲:۳۴ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،ناصر فغفوری روز پنج شنبه در کنفرانس تخصصی ایمنی در معدن استان زنجان بیان کرد: امروزه توجه بمسائل ایمنی، بهداشت و مسائل زیست محیطی در معادن و صنایع معدنی برای بهینه سازی فعالیت در معدن و معیارهای توسعه پایدار، یک نیاز ضروری است.سرمایه گذاری در حوزه ایمنی معدن هزینه تلقی نمیشود

 

سرمایه گذاری در حوزه ایمنی معدن هزینه تلقی نمیشود

سرمایه گذاری در حوزه ایمنی معدن هزینه تلقی نمیشود

سرمایه گذاری در حوزه ایمنی معدن هزینه تلقی نمیشود

 

فغفوری تصریح کرد: ایمنی همانند مبحث سلامتی بقدری اهمیت دارد که اگر در معدنی حادثه ای پیش آید رویکرد و دیدگاه بهره بردار معدن تغییر پیدا میکند و گاه ضرر و زیان و مسائل روحی پس از حادثه جبران ناپذیر است.
وی ادامه داد: در سال نود و شش، برنامه ها بگونه ای تنظیم شده است که اولویت اول فعالیت در معادن، مباحث مرتبط با ایمنی، بهداشت محیط و بهینه سازی انرژی باشد.
وی خاطر نشان کرد: از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت بر روی رعایت این نکات تاکید شده است و بی توجهی به آن منجر به تعطیلی معدن خواهد شد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: همه کارگران و مسئولین فنی و سایر کارشناسین شاغل در معدن و صنایع معدنی باید آموزش کافی را ببینند و خود را ملزم برعایت این نکات بدانند.


ایشان اضافه کردند: برای ارزیابی ایمنی فضای معدن و صنایع معدنی، هماهنگیهای لازم بین سازمان نظام مهندسی معدن زنجان و سازمان صنعت، معدن و تجارت بگونه ای انجام شد که اطلاعات مربوط بمعادن و صنایع معدنی جمع آوری گردد تا بتوان در بحث مسائل ایمنی به موفقیتهای قابل قبول دست یافت.
این کنفرانس تخصصی یک روزه با محور آموزش مدیریت بحران، بهداشت و محیط در معادن، نقشه راه ایمنی، آتش سوزی در معادن، تشریح حادثه انفجار معدن یورت و علل بروز حوادث در معادن با حضور بهره برداران، سرپرستان و مسئولین فنی معادن برگزار گردید.
منبع : جماران

 

کانال تلگرام نظام مهندسی خراسانرضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ تیر ۹۶
1148 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0