در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ؛

تلاقی فرصت‌های شغلی فاوا و جویندگان کار زیر سقف سالن اشتغال

سالن اشتغال در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ برای نخستین بار فضای اشتغال و کسب‌وکار در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را به دور یکدیگر جمع می‌کند.

کد خبر: 960415015 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۵ تیر ۹۶ - ۱۱:۵۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای مرکزیباقر بحری مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست و سوم با اشاره به اینکه امسال به‌عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام‌گذاری شده است، گفت: دانشجویان در حال تحصیل کشور در رشته‌های مختلف ICT با فضاهای کاری یا موقعیت‌های شغلی موجود آشنا نیستند فرصت‌های شغلی فاوا و جویندگان کار زیر سقف سالن اشتغال

فرصت‌های شغلی فاوا و جویندگان کار زیر سقف سالن اشتغال

فرصت‌های شغلی فاوا و جویندگان کار زیر سقف سالن اشتغال

فرصت‌های شغلی فاوا و جویندگان کار زیر سقف سالن اشتغال

در سالن اشتغال نمایشگاه الکامپ این فرصت را داریم تا آن‌ها را با فرصت‌های شغلی در شرکت‌های ICT، معتبر داخلی آشنا کنیم تا بتوانند برای دوران پس از فارغ‌التحصیلی خود برنامه‌ریزی کنند پیش از آنکه در به فکر یافتن شغل در خارج از مرزهای کشور باشند.
بحری با تاکید بر اینکه شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات سرشار از موقعیت‌های شغلی هستند، افزود: سالن اشتغال در نوع خود اتفاقی بی‌سابقه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است و خوشحالیم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در این زمینه پیش‌قدم شده است.
فرشاد نادری مدیرعامل شرکت رادمان پیمانکار سالن اشتغال بیست و سومین نمایشگاه الکامپ، مخاطبان سالن اشتغال را برشمرد و گفت: در سالن اشتغال جویندگان کار، شرکت‌هایی که به دنبال نیروی کار ماهر هستند و همین‌طور شرکت‌هایی که فضای ارتباطی میان این دو را فراهم می‌کنند مستقر خواهند شد.
او در ادامه افزود: در یک‌سو غرفه دارانی هستند که خدمات منابع انسانی، نرم‌افزاری و خدمات آموزشی دارند و در این زمینه‌ها مشاوره می‌دهند در سوی دیگر شرکت‌هایی قرار دارند که قصد دارند، برند کارفرمایی خودشان را به نمایش بگذارند و نشان بدهند شرکتشان حائز چه ویژگی‌هایی است و چه مزیت‌هایی را در پی دارد. به‌این‌ترتیب می‌توانند فرصت‌های استخدامی بهتری را برای خود جذب کنند.
نادری سپس به جویندگان کار اشاره کرد و گفت: کار جوهره هر انسان است. جویندگان کار به‌محض اینکه مطلع شوند که شرکت‌های معتبر فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور فضای داخلی کسب‌وکارشان را معرفی می‌کنند و فرصت‌های شغلی‌شان را ارائه کرده‌اند بدون تردید استقبال می‌کنند.
او خاطرنشان ساخت: گروهی از مخاطبان این سالن‌ها افرادی هستند که می‌آیند تا فقط فرصت‌های شغلی موجود را بررسی کنند. حتی اگر فردی از محیط کار فعلی خود راضی هم باشد می‌خواهد با فضای بازار آشنا شود و آن را موردسنجش قرار دهد.
او با اشاره به اینکه سالن اشتغال بهترین فرصت برای ساختن هویت تجاری یک شرکت به شمار می‌رود، گفت: در حال حاضر شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به‌شدت متقاضی نیروی کار حرفه‌ای و متخصص هستند. از سوی دیگر به میزان این تقاضا، عرضه یعنی نیروی کار متخصص در بازار وجود ندارد. بنابراین سالن اشتغال بهترین مکان برای برندینگ شرکت‌هایی است که فضای کسب‌وکار مناسب دارند.
بحری با اعلام اینکه در حال حاضر فرصت ثبت‌نام شرکت‌ها در سالن اشتغال مهیا شده افزود: متقاضیان می‌توانند از طریق سایت iran-elecomp.com  اقدام به ثبت‌نام کنند تا پس‌ازآن برای جانمایی غرفه هماهنگی‌های لازم انجام شود.
مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ با یادآوری تفاوت‌های بنیادینی که در نحوه و ماهیت حضور شرکت‌ها در سالن اشتغال وجود دارد، گفت: نحوه حضور شرکت‌ها، غرفه آرایی در سالن اشتغال نسبت به بخش‌های دیگر نمایشگاه متفاوت است. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، شرکت رادمان را به‌عنوان مشاور و پیمانکار این سالن در نظر گرفته است تا در این مسیر با مشاوره‌های فنی خود شرکت‌ها را در مسیر درست قرار دهد تا بتوانند از فواید حضور در سالن اشتغال نمایشگاه الکامپ بهره‌مند شوند.
متقاضیان برای حضور در سالن اشتغال ابتدا باید وارد سایت iran-elecomp.com شوند و از طریق سامانه ثبت‌نام به بخش صفحه ثبت‌نام وارد شوند و سپس نوع متقاضی را حقوقی انتخاب کرده و پس‌ازآنکه صفحه جدید برایشان باز شد در بخش نوع شخصیت حقوقی عنوان «اشتغال» را انتخاب کنند سایر بخش‌ها نیز طبق روال همیشگی تکمیل شود تا درخواست متقاضی به ثبت برسد.
علاقه‌مندان جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شرکت رادمان ۸۸۶۵۳۴۸۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.
منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ تیر ۹۶
1167 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0