با ساماندهي حوزه انفورماتيك خدمات به مردم افزایش مي يابد رجبی مطرح کرد:

سفر کمیسیون عمران مجلس به استان اردبیل/شرکت در گردهمایی عمومی سازمان نظام مهندسی و بازدید از پروژه های عمرانی

عضو کمیسیون عمران مجلس از سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس به استان اردبیل جهت شرکت در گردهمایی هیات عمومی سازمان نظام مهندسی خبر داد.

کد خبر: 960414011 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ تیر ۹۶ - ۷:۵۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)عضو کمیسیون عمران مجلس از سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس به استان اردبیل جهت شرکت در گردهمایی هیات عمومی سازمان نظام مهندسی خبر داد.سفر کمیسیون عمران مجلس به استان اردبیل

سفر کمیسیون عمران مجلس به استان اردبیل

سفر کمیسیون عمران مجلس به استان اردبیل

سفر کمیسیون عمران مجلس به استان اردبیل

فرج الله رجبی ، با اشاره به برنامه کاری کمیسیون عمران مجلس در هفته آینده بیان کرد: این کمیسیون ۴ شنبه و ۵ شنبه(بیست و یکم و بیست و دوم تیرماه) به استان ارومیه سفر میکند.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این که در این سفر وزیر راه و شهرسازی هم حاضر هستند، تصریح کرد: این سفر برای شرکت در بیست و یکمین گردهمایی هیات عمومی سازمان نظام مهندسی انجام میشود.
ایشان اضافه کردند: مجموعه هیات مدیره سی و یک استان در این گردهمایی حضور دارند و با وزیر راه و شهرسازی مسائل متعدد حوزه نظام مهندسی خط و مشیها، مصوبات و بودجه سالیانه شورای مرکزی را بررسی و تصویب میشود.
بهادری: بازدید از پروژههای عمرانی در خلال سفر کمیسیون عمران به ارومیه


سیدهادی بهادری ، با اشاره به سفر ۲ روزه اعضای کمیسیون عمران مجلس به استان ارومیه، عنوان کرد: نماینده ها و وزیر راه و شهرسازی در حاشیه گردهمایی مذکور از راه آهن مراغه به ارومیه، قطعات بزرگ راه ارومیه به تبریز بازدید کرده دستورات لازم داده میشود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی،با اعلام این که یک سری پروژه های مسکن و ساختمان در استان ارومیه با حضور نماینده ها مورد بازدید واقع میشود، خاطر نشان کرد: قطار سریع والسیر ارومیه به تبریز هم در این سفر کلید زده میشود.
منبع : خانه ملت

 

کانال تلگرام برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ تیر ۹۶
1205 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0