منتخب شورای شهر یاسوج خبر داد:

کلیات طرح زیبا سازی شهر یاسوج گرداوری میشود

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج بیان کرد: کلیات طرح زیبا سازی نما و منظر شهری این شهر گردش گری طراحی و گرداوری میشود.

کد خبر: 960413016 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ تیر ۹۶ - ۱۲:۴۲ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج بیان کرد: کلیات طرح زیبا سازی نما و منظر شهری این شهر گردش گری طراحی و گرداوری میشود.کلیات طرح زیبا سازی شهر یاسوج گرداوری میشود

 

کلیات طرح زیبا سازی شهر یاسوج گرداوری میشود

کلیات طرح زیبا سازی شهر یاسوج گرداوری میشود

کلیات طرح زیبا سازی شهر یاسوج گرداوری میشود

 

فرشاد نگین تاجی صبح امروز در بازدید از منطقه های شهری یاسوج بیان کرد: کلیات این طرح بعد از بررسی در کمیسیونهای مختلف برای تصویب و اجرا در جلسه علنی شورای اسلامی به رأی گذاشته میشود.
نگین تاجی با اشاره به این که زیبا سازی نما، لبه، بدنه، خط آسمان،نما و منظر بناهای مختلف شهری در قالب این طرح مورد تاکید است عنوان کرد: در اجرای طرح زیبا سازی شهری سامان دهی ورودیها، خروجیهای شهر یاسوج و یکسان سازی نماهای شهری اولویت بندی میشود.
وی توسعه کیفی فضای شهری و بالا رفتن کیفیت زندگی شهری را الزامی دانست و افزود: کمیسیونهای مختلف شورای اسلامی باید برای شهر طبق شرایط محیطی و نیازهای انسانی که به بالا رفتن کیفیت زندگی شهروندان و تامین رفاه و آسایش آنها بیانجامد برنامه ریزی نمایند.
نگین تاجی ادامه داد: با این حال باید شهر را در حین رشد، توسعه و ایجاد فضاهای جدید، ارتباط منطقی و منسجم بین فضاهای آن، یک پارچگی و هویت شهری آن حفظ و تقویت کرد.
وی با تاکید به این که مدیریت شهری فقط شهرداری نیست عنوان کرد: دفتر فنی عمران و استانداری، راه و شهرسازی، نظام مهندسی ساختمان وغیره هر کدام به نوعی در شکلگیری شهر دخیل هستند.


منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج تصریح کرد: اولین قدم شورای اسلامی شهر یاسوج ایجاد تعامل فی مابین با دستگاههای مختلف و بالا بردن سطح تعاملات است.
ایشان با اعلام این که معتقد هستیم برای برون رفت از وضعیت فعلی و توسعه هم گون شهری باید تعامل بین بخشی بین دستگا‌ههای اجرایی و مجموعه حوزه شهری برقرار شود اظهار داشت: ساماندهی هسته مرکزی شهر یاسوج بعنوان یک الزام با بهره گیری از نظرات کارشناسین دنبال میشود.
منبع : خبرگزاری تسنیم

 

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی برق نظارت اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ تیر ۹۶
1143 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0