بزرگداشت روز مهندس در شیرازحضور کم رنگ بانوان تفاهم‌ نامه همکاریهای آموزشی

تفاهم نامه وزارت راه و سازمان نظام مهندسی

تفاهم‌ نامه همکاریهای آموزشی میان وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان کشور به امضای معاونت مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان کشور رسید.

کد خبر: 960413011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ تیر ۹۶ - ۱۱:۳۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، تفاهم‌ نامه همکاریهای آموزشی میان وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان کشور به امضای معاونت مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان کشور رسید.تفاهم نامه وزارت راه و سازمان نظام مهندسی

تفاهم نامه وزارت راه و سازمان نظام مهندسی

سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس

تفاهم نامه وزارت راه و سازمان نظام مهندسی

بر اساس این تفاهم نامه سازمان نظام ‌مهندسی استان فارس بمدت دو سال، مجری طرح آموزش مهندسین پیش از ورود به حرفه خواهد بود.
این تفاهم‌ نامه در راستای تحقق اهداف بندهای سه،پنج و شش و بندهای ماده بیست و یک قانون نظام ‌مهندسی‌ و کنترل ساختمان و بمنظور ایجاد بستر مناسبی برای اجرای ماده بیست و پنج قانون و ماده پنج آیین ‌نامه اجرایی آن و انجام کارآموزی موثر دانش‌آموختگان متقاضی ورود بحرفه ، میان معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام‌ مهندسی ‌ساختمان کشور (شورای مرکزی) انعقاد گردید.


این تفاهم نامه توسط «حامد مظاهریان» معاونت مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی و «فرج‌الله رجبی» رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، امضا شد.
آسیب‌ شناسی سیستم جاری آموزش کارآموزی و ارایه پیشنهادها و طرحهای لازم جهت بهینه‌سازی آن و برگزاری دوره‌ها و روشهای کارآموزی مهندسین متقاضی ورود بحرفه و تهیه و گرداوری نظام‌ نامه پیشنهادی مهندس کارآموز و روش انجام کارآموزی و ارایه آن به از بندهای این تفاهم نامه است.
فراهم ‌نمودن زمینه‌ ها و امکانات لازم برای استفاده از تجربیات دیگر کشورها در زمینه آموزش مهندسین و در صورت امکان بررسی اعزام مدرسین به خارج از کشور و یا دعوت از استادان متخصص سایر کشورهای پیشرو در مهندسی ساختمان از دیگر موارد این تفاهم نامه ۲ ساله است.
در حال حاضر بیش از چهارصد و پنجاه هزار نفر مهندس در رشته های مختلف فنی و مهندسی در کشورمان عضو سازمانهای نظام مهندسی ساختمان بشمار میروند.
منبع : اخبار اقتصاد

 

خرید اینترنتی کتاب مباحث نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ تیر ۹۶
1078 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0