تخفیف چند میلیاردی نظام مهندسی به سیل زده های نقده مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجانغربی

بیستمین نشست هیئت عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور برگزار میشود

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجانغربی از برگزاری بیستمین نشست هیئت عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور در استان خبر داد.

کد خبر: 960413009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ تیر ۹۶ - ۱۰:۵۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجانغربی از برگزاری بیستمین نشست هیئت عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور در استان خبر داد.بیستمین نشست هیئت عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور

بیستمین نشست هیئت عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور

سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی

بیستمین نشست هیئت عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور

ابراهیم مبارک قدم در نخستین روز کاری خود بعد از انتصاب به سمت مدیرکلی راه و شهرسازی استان آذربایجانغربی میهمانان ویژه‌ای از شورای مرکزی سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان کشور داشت تااز نزدیک با مهندس و مدیری که عملکرد مثبت و مثال ‌زدنی در سازمان نظام‌مهندسی استان آذربایجانغربی و گلستان از خود به یادگار گذاشته است دیداری تازه و عرض تبریک داشته باشند.
مبارک قدم بحضور شانزده هزار نفر عضو سازمان نظام‌مهندسی ساختمان آذربایجانغربی اشاره و بیان کرد: با توجه به قابلیت سازمان استان و هیئت‌مدیره امیدوار هستیم با تعامل میان اعضای سازمان در جهت رسیدگی به امورات اعضا و کارآفرینی و بسط و گسترش فعالیتهای مهندسی در چارچوب قانون نظام‌مهندسی قدمهای خوبی بردارند و این اداره کل نهایت حمایت و همت خود را در برگزاری نشست سالانه نظام‌مهندسی انجام خواهد داد.
وی گفت: برگزاری بیستمین نشست سالانه سازمانهای نظام‌مهندسی استانهای کشور در شهرستان ارومیه یکی از افتخارات عظیمی است که شامل این استان گردیده است و در این زمینه شعار محوری و موضوع های خاصی باید به تلافی ۲ دهه از اجرای قانون نظام‌مهندسی و تجارب حاصله و هم چنین ویرایش نظامات اداری مدنظر قرار گیرد.
وی بر حفظ مقام و منزلت و جایگاه نظام‌مهندسی در برگزاری نشست هیئت عمومی کشور تأکید نمود و ادامه داد: با توجه به این که این نشست حضور مقامات کشوری و استانی و معاونان عمرانی استانداریها، مدیران کل راه و شهرسازی و هیئت‌مدیره سازمانهای استان را در بر خواهد داشت جا دارد در این مجمع علاوه برموضوع ها و چالشهای نظام‌مهندسی، توانمندی‌های سازمانهای نظام‌مهندسی، توانمندی‌های اقتصادی استان نیز در زمینه گردش گری، کشاورزی و صنعت ساختمان و حمل‌ونقل معرفی شود.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نقش مجموعه مدیریت استان را در برگزاری این نشست مثبت ارزیابی و عنوان کرد: در این زمینه مجموعه مدیریت استان، سازمان برنامه و بودجه، شهرداریها نهایت همکاری را با این اداره کل داشته باشند تا بتوان بعنوان میزبان و در هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن نشست کشوری و برطرف کردن مسائل و مشکلات استان برگ زرین دیگری در دفتر خاطرات استان رقم زد.
در ادامه علی‌اکبر رمضانی ریاست دبیرخانه دائمی و دبیر اجرایی بیستمین نشست هیئت عمومی افزود:با توجه به این که برگزاری این نشست بعنوان بزرگترین نشست تخصصی مهندسین و مسئولین حوزه ساختمان در سطح ملی بشمار میرود در این نشست ترازنامه شورای مرکزی، خط مشی عمومی و پیشنهادی شورای مرکزی، ضوابط و مقررات نظام‌ نامه‌های پیشنهادی اداری، استخدامی و غیره و نظام ‌نامه‌های داخلی تصویب و بررسی میشود.


رمضانی با اشاره به این که تاکنون برنامه‌ریزی و اقدامات گوناگونی انجام شده و نیز در حال انجام است،ادامه داد: با توجه به رویکرد متفاوت این نشست تاکنون گروهها و کمیسیونهای تخصصی و کاری مربوط به نشست، جلسات کشوری خود را برگزار نموده‌اند و نتایج آن به دبیرخانه نشست ارسال شده است. علاوه بر آن پی گیری بندهای بیانیه پایانی نشست که به تبع ماهیت آنها خیلی از مراجع ذی ربط و سازمان استانها را به هم کاری میطلبد توسط دبیرخانه پی گیری شده و جمع‌بندی شده است، گزارش عملکرد استانهای مختلف که به دبیرخانه ارسال شده جمعبندی و آمادهٔ ارائه شده است تلاش ما همت در راستای اعتلای مهندسی و تأمین اعتماد عمومی است.
دبیر اجرایی بیستمین نشست هیئت عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور با تاکید به این که در این اجلاس اعضای هیئت‌مدیره نظام‌مهندسی استانها حضور دارند،عنوان کرد: از استانداریها، اعضای کمیسیون عمران مجلس، مقامعالی وزارت، مدیران کل راه و شهرسازی استانها نیز دعوت شده تا در این گردهمایی حضور تاثیر گذاری داشته باشند.
بیستمین نشست هیئت عمومی و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان در تاریخهای بیست و یکم و بیست و دوم تیرماه با حضور چهارصد نفراز مهندسین سازمان و دویست نفر از میهمانان ویژه کشوری و استانی برگزار میشود.
منبع : سازه نیوز

 

دانلود رایگان کتاب راهنمای مبحث ۱۳

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ تیر ۹۶
820 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0