انعقاد تفاهم نامه طرح کارآموزی

تفاهم ‌نامه طرح کارآموزی دانش‌آموختگان متقاضی ورود بحرفه مهندسی

نشست انعقاد تفاهم نامه طرح کارآموزی دانش آموختگان متقاضی ورود بحرفه مهندسی بین شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان و وزارت راه و شهرسازی روز 2 شنبه مورخ دوازدهم تیر ماه نود و شش در محل وزارت راه وشهرسازی برگزار گردید.

کد خبر: 960413008 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ تیر ۹۶ - ۱۰:۴۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، نشست انعقاد تفاهم نامه طرح کارآموزی دانش آموختگان متقاضی ورود بحرفه مهندسی بین شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان و وزارت راه و شهرسازی روز ۲ شنبه مورخ دوازدهم تیر ماه نود و شش در محل وزارت راه وشهرسازی برگزار گردید.تفاهم ‌نامه طرح کارآموزی دانش‌آموختگان متقاضی ورود بحرفه مهندسی

تفاهم ‌نامه طرح کارآموزی دانش‌آموختگان متقاضی ورود بحرفه مهندسی

تفاهم ‌نامه طرح کارآموزی دانش‌آموختگان متقاضی ورود بحرفه مهندسی

تفاهم ‌نامه طرح کارآموزی دانش‌آموختگان متقاضی ورود بحرفه مهندسی

این تفاهم نامه در راستای تحقق بندهای سه ،پنج و شش از ماده دو و بندهای ماده بیست و یک قانون نطام مهندسی و کنترل ساختمان و به ایجاد بستر مناسبی برای اجرای ماده بیست و پنج قانون و ماده پنج آیین نامه اجرایی آن و انجام کارآموزی موثر دانش آموختگان متقاضی ورود بحرفه درمیان شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان و معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی منعقد گردید.
موضوع تفاهم نامه آسیب شناسی سیستم جاری آموزش کارآموزی و دادن پیشنهادها و طرحهای لازم برای بهینه سازی آن و برگزاری دورهها و روشهای کارآموزی مهندسین متقاضی ورود به حرفه است.
مهندس رجبی در این نشست بعد از تشکر از دکتر مظاهریان و مهندس مانی فر، بیان داشت: هم افزایی و داشتن رویکرد مثبت و یک نگاه یکسان بموضوع مهم آموزش و توانمندسازی مهندسین مهمترین دست آورد این تفاهم نامه است.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان تصریح کرد :سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس بنمایندگی از شورای مرکزی بمنظور تسریع در امور و اجرایی نمودن این تفاهم نامه معرفی میگردد.


رجبی ادامه داد: آسیب شناسی سیستم جاری آموزش کارآموزی و ارائه پیشنهادها و طرح های لازم برای بهینه سازی آن و برگزاری دوره و روش های کارآموزی مهندسین متقاضی ورود بحرفه نظام مهندسی توسط سازمان نظام مهندسی انجام می پذیرد.
در ادامه نشست دکتر مظاهریان عنوان کرد: هدف از بستن این تفاهم نامه توسط وزارت راه و شهرسازی این است که سازمان نظام مهندسی ساختمان در زمینه آموزش اختیار بیش تری داشته باشدو بعنوان مرجع آموزش مهندسان قرار گیرد تا بدینوسیله مهندسانی که وارد حرفه می شوند توانمندتر شده و در نهایت به ساختمان هایی با افزایش کیفیت رسیده شود.
مظاهریان ادامه داد: نظام نامه پیشنهادی مهندس کار اموز بزودی توسط دفتر مقررات ملی ساختمان تهیه خواهد گردید و این دفتر مسولیت هماهنگی و کنترل و نظارت عالیه بر اجرای طرح ذکر شده را بعهده خواهد داشت.
در خاتمه نشست تفاهم نامه طرح کارآموزی دانش آموختگان متقاضی ورود بحرفه مهندسی در بین شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان و وزارت راه و شهرسازی شامل پنج ماده به امضا معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان رسید.
منبع : سازه نیوز

 

راهنماي مبحث سيزدهم طرح واجراي تاسيسات برقي ساختمانها

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ تیر ۹۶
1049 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0