نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس خبر داد:

آمریکا تحریمهایی برخلاف برجام به ایران تحمیل کند واکنش مجلس متفاوت خواهد بود/تعریف آمریکا از حقوق بشر به درد خودش میخورد

آمریکا تحریمهایی برخلاف برجام به ایران تحمیل کند واکنش مجلس متفاوت خواهد بود/تعریف آمریکا از حقوق بشر به درد خودش میخورد
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در صورتی‌که آمریکا به نام حقوق بشر یا هر بهانه دیگری تحریمهایی برخلاف برجام برای ایران تحمیل کند، ما در مجلس بر اساس قانون نسبت به نقض برجام واکنش متناسبی نشان خواهیم داد.

کد خبر: 960410017 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ تیر ۹۶ - ۵:۳۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در صورتی‌که آمریکا به نام حقوق بشر یا هر بهانه دیگری تحریمهایی برخلاف برجام برای ایران تحمیل کند، ما در مجلس بر اساس قانون نسبت به نقض برجام واکنش متناسبی نشان خواهیم داد.تعریف آمریکا از حقوق بشر به درد خودش میخورد

تعریف آمریکا از حقوق بشر به درد خودش میخورد

تعریف آمریکا از حقوق بشر به درد خودش میخورد

تعریف آمریکا از حقوق بشر به درد خودش میخورد

صدیف بدری در حاشیه آئین نخستین یادواره شهدای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل ، در مورد تعیین روز دوازدهم تیرماه بنام روز حقوق بشر آمریکایی در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران، گفت: این یک اتفاق خیلی عالی در راستای روشن گری جنایاتی است که آمریکا و متحدانش بنام حقوق بشر در جهان انجام میدهند.
بدری ادامه داد: آمریکا و متحدانش هر چیزی که منافع آنها را تأمین کند، حقوق بشر مینامند و هر چیزیکه منافعشان را تأمین نکند یا برخلاف منافع آنها باشد، ضد حقوق بشر میدانند.
وی افزود: اگر تاریخ را بگردید خواهید دید که بزرگ ترین جنایات علیه بشر توسط همین آمریکا و متحدانش صورت گرفته است، کشوری که فجیعترین جنایات را در جنگهای جهانی مرتکب شده و نخستین بمب اتم را بر سر مردم بیگناه ژاپن ریخته و فاجعه‌هایی که در جنگ ویتنام به بار آوردند، از خاطر جهانیان پاک نخواهد شد، حال چه شده به یاد حقوق بشر افتاده؟!


وی گفت: آمریکاییها که ادعای حقوق بشر میکنند و ایران را در کمال تعجب به نقض حقوق بشر متهم میکنند، هواپیمای مسافربری ما را با صدها مسافر زن و کودک بیگناه در هوا با موشک زدند. ببینند که چگونه افغانستان، عراق و سوریه را در آشوب فرو برده‌اند و همه میبینیم که چه ظلم و جنایاتی را بنام حقوق بشر در این کشورها و جهان مرتکب شده‌اند.
بدری اذعان کرد: ملاک و معیار آمریکا و متحدانش ابداً ارتباطی بمسائل حقوق بشری ندارد، چراکه رژیمهای کودک‌ کش و جنایت کاری مانند عربستان و یا رژیم غاصب صهیونیستی چون زیر پرچم استکبار یعنی آمریکا هستند، مشکل حقوق بشری ندارند و مطمئناً اگر کشور ما هم مانند آنها زیر پرچم استکبار بود، چیزی بنام مشکل حقوق بشری برایمان مطرح نمیشد.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ادعای نقض حقوق بشر که آمریکاییها به ایران میزنند هیچ پایه و اساسی ندارد و صرفاً برای ایجاد بهانه و مجوزی‌ است تا در مسائل داخلی ایران دخالت کنند و ملت غیور ایران هیچگاه این اجازه را به آنها نخواهند داد.
بدری تصریح کرد: تعریفی که آمریکا از حقوق بشر دارد به درد خودش میخورد و ما هیچ اعتقادی بحقوق بشر امریکایی نداریم.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: مطمئناً در صورتی‌که آمریکا به نام حقوق بشر یا هر بهانه دیگری تحریمهایی برخلاف برجام برای ایران تحمیل کند، ما در مجلس طبق قانون نسبت به نقض برجام واکنش متناسبی نشان خواهیم داد.
منبع : خبرگزاری فارس

 

سوالات نظام مهندسی برق اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ تیر ۹۶
1148 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0