رئیس نظام‌مهندسی ساختمان استان اردبیل خبر داد:

شهدای مهندسان دفاع مقدس به نسل جوان معرفی گردند

رئیس نظام‌مهندسی ساختمان استان اردبیل بر لزوم معرفی و تبیین نقش و ارزشهای شهدای مهندسین دفاع مقدس به نسل جوان تاکید نمود.

کد خبر: 960407001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ تیر ۹۶ - ۸:۳۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، رئیس نظام‌مهندسی ساختمان استان اردبیل بر لزوم معرفی و تبیین نقش و ارزشهای شهدای مهندسین دفاع مقدس به نسل جوان تاکید نمود.شهدای مهندسان دفاع مقدس به نسل جوان معرفی گردند

شهدای مهندسان دفاع مقدس به نسل جوان معرفی گردند

شهدای مهندسان دفاع مقدس به نسل جوان معرفی گردند

شهدای مهندسان دفاع مقدس به نسل جوان معرفی گردند

 

میرمحمد سیدهاشمی بیان کرد: مهندسین در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی نقش بسزایی ایفا نمودند که بنظر میرسد نیازمند توجه، شناخت و معرفی است.
رئیس نظام‌مهندسی ساختمان استان اردبیل در این راستا از برگزاری نخستین یادواره شهدای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل طی روزهای آتی خبر داد.
سید هاشمی با اشاره به برگزاری این یادواره برای ۶ شهید سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: این شهدای والامقام طی دوران دفاع مقدس، حادثه منا و نیز در جریان دفاع از حرمین شریفین بدرجه رفیع شهادت نائل آمده اند.
وی گرامی داشت یاد و خاطره این شهدا، تجلیل از خانواده های آن ها، نشر فرهنگ ایثار و شهادت و ارزشهای معنوی دفاع مقدس در جامعه و انتقال پیام ارزش مند این شهدا به نسل جدید به ویژه مهندسین جوان استان را از اهداف برگزاری این یادواره عنوان نمود.
هاشمی با تاکید بعضویت صد خانواده درجه یک شهدا نیز در سازمان نظام مهندسی اردبیل تصریح کرد: این یادواره شنبه ۱۰ تیرماه هم زمان با سالروز آزادسازی شهر مهران در سالن آمفی تئاتر سازمان برگزار خواهد شد.


وی تجلیل از خانواده شهدای سازمان، سخن رانی مسئولین و فرماندهان دفاع مقدس با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت و ارزشهای دفاع مقدس و نقش حوزه مهندسی در دوران جنگ تحمیلی را از برنامه های این یادواره عنوان کرد.
رئیس نظام‌مهندسی ساختمان استان اردبیل افزود: بخش دیگر این یادواره معرفی پلهای مهم و حساس ساخته شده در دوران دفاع مقدس از طرف مهندسین در قالب پخش کلیپ خواهد بود که از برنامه های بدیع در این زمینه است.
وی تصریح کرد: مهندسین و در مجموع سازمان نظام مهندسی در تمام عرصه های رشد، توسعه و خودکفایی کشور و در بخشهای علمی و فناوریهای نوین و نیز در حوزه فرهنگی به ویژه ارزش های انقلابی و اسلامی پیشتاز بوده است.
منبع: خبر گزاری مهر

 

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ تیر ۹۶
1208 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0