مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین

هفتصد و نوزده فرصت شغلی برای زندانیان استان قزوین ایجاد شد

مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین از ایجاد اشتغال مولد برای هفتصد و نوزده نفر از زندانیان این استان در سال پیش خبر داد.

کد خبر: 960404011 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ تیر ۹۶ - ۱۱:۱۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین از ایجاد اشتغال مولد برای هفتصد و نوزده نفر از زندانیان این استان در سال پیش خبر داد.هفتصد و نوزده فرصت شغلی برای زندانیان استان قزوین

هفتصد و نوزده فرصت شغلی برای زندانیان استان قزوین

هفتصد و نوزده فرصت شغلی برای زندانیان استان قزوین

هفتصد و نوزده فرصت شغلی برای زندانیان استان قزوین

حمید رضا فراست طلب روز یک شنبه بمناسبت هفته قوه قضائیه بیان کرد: از این تعداد صد و سیزده نفر در بخش صنعت و خدمات صنعتی، شصت و شش نفر در بخش صنایع دستی و هنری، ده نفر در بخش کشاورزی،پانصد و بیست نفر در بخش اشتغال نشسته و خدمات عمومی و ده نفر در بخش تامین نیروی رای باز مشغول بفعالیت شده اند.
فراست طلب،روی کرد زندانهای استان قزوین را توانمند سازی زندانیان خواند وگفت: مهمترین هدف از ایجاد اشتغال مولد برای مددجویان زندان کاهش آسیبهای اجتماعی،توانمند کردن مددجویان و کاهش جمعیت کیفری است.
وی افزود: ضمن بررسیها و برنامه های عملیاتی و استفاده از توان و ظرفیت زندانها سعی داریم اشتغال حداکثری را در زندانهای استان ایجاد کنیم.
فراست طلب با اشاره به این که گسترش اشتغال مولد در گرو استفاده حداکثری از نیروهای کار زندانیان است،تصریح کرد: اجرای این برنامه‌ها و فعالیتها اثرات مثبتی هم چون ارتقای سطح امنیت در زندانها، کاهش آسیب رفتار پرخطر زندانیان، یادگیری حرفه بعنوان منبع درآمد و شغل در زمان حبس و بعد‌ از آن و درنهایت کاهش آسیبهای اجتماعی کاهش نرخ بازگشت مجرمین بچرخه جرم را بدنبال دارد.
وی در ادامه به فعالیتهای حرفه آموزی در زندانهای استان اشاره و عنوان کرد: در سال گذشته با برگزاری هفتاد و نه دوره حرفه آموزی دو هزار و ششصد و سی و دو از مددجویان تحت پوشش آموزی حرفه ای قرار گرفتند.


مدیرکل زندان های استان قزوین با تاکید بر این که یکی از مهمترین استراتژیهای سازمان زندانها حرفه آموزی و ایجاد اشتغال مولد برای زندانیان است،اذعان کرد: برای مددجویان زندانهای استان تاکنون دوره های حرفه آموزی در بخش صنعت و خدمات صنعتی،صنایع دستی و هنری،کشاورزی، صنایع ساختمانی، خدمات عمومی و بازرگانی برگزار گردیده است.
فراست طلب در خاتمه خاطرنشان کرد: واحد اشتغال و حرفه آموزی زندانهای استان بمنظور بهره برداری از ظرفیتهای سایر دستگاههای دولتی،تفاهم نامه هایی با اداره کل فنی و حرفه ای،صنایع دستی و گردش گری،سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین ،مرکز تحقیقات کشاورزی منعقد نموده است.
منبع : ایرنا

کیلد آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی نظارت اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ تیر ۹۶
1105 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0