رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجانغربی

طرح آموزشی آگاهسازی جوامع روستایی در روستاهای حوضه آبریز دریاچه ارومیه اجرا گردید

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجانغربی بیان کرد: در 2 سال اخیر در حدود پنجاه درصد از روستاهای حوضه آبریز دریاچه ارومیه طرح آگاه سازی جوامع روستایی برای کاهش مصرف آب اجرا گردید.

کد خبر: 960403009 تاریخ انتشار: شنبه ۳ تیر ۹۶ - ۱۱:۳۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجانغربی بیان کرد: در ۲ سال اخیر در حدود پنجاه درصد از روستاهای حوضه آبریز دریاچه ارومیه طرح آگاه سازی جوامع روستایی برای کاهش مصرف آب اجرا گردید.طرح آموزشی آگاهسازی جوامع روستایی در روستاهای حوضه آبریز دریاچه

طرح آموزشی آگاهسازی جوامع روستایی در روستاهای حوضه آبریز دریاچه

طرح آموزشی آگاهسازی جوامع روستایی در روستاهای حوضه آبریز دریاچه

طرح آموزشی آگاهسازی جوامع روستایی در روستاهای حوضه آبریز دریاچه

امین آقایی ظهر امروز در جلسه خبری سالروز تشکیل سازمان نظام مهندسی کشاورزی با تشریح چگونگی راه اندازی این سازمان گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در سال هشتاد بعنوان یک تشکل غیر دولتی راه اندازی شد و وظایف آن مشتمل بر یک سری قوانین و مقررات در حوزه مهندسی کشاورزی است.
آقایی ادامه داد: این سازمان اهدافی هم چون حمایت از حقوق صنفی مهندسان کشاورزی، تلاش برای ایجاد اشتغال مهندسان کشاورزی، گسترش دانش و فناورری در حوزه کشاورزی، حفظ پایداری محیط زیست، ارتقا کمی و کیفی محصولات کشاورزی و نظارت بر حسن اجرای کار جامعه هدف را دنبال میکند.
وی افزود: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجانغربی یازده هزار و صد و شصت و پنج نفر عضو حقیقی و ششصد و سی ویک نفر عضو حقوقی دارد و دو هزار صد و چهل و یک نفر از این اعضا تاکنون رتبه بندی شده است.
آقایی عنوان کرد: تا کنون هفتصد و شصت و یک دوره آموزشی توسط این سازمان برگزار شده و سه هزار و چهارصد و شصت و سه نفر از آن بهره مند شده اند.


رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی تصریح کرد: این سازمان هشتصد و هشتاد و هشت مورد صدور موافقت اصولی و تمدید پروانه داشته و صد و هشت مورد پروانه بهره برداری در حوزه۹ دام پروری صادر کرده است و علاوه بر آن مجوزهای مختلفی در حوزه ماهیان سرد و گرم آب، قارچ، مرغ داری و سمفروشی صادر کرده است.
وی اذعان کرد: در ۲ سال اخیر دوره آموزشی و آگاهسازی جوامع روستایی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه در یک هزار دویست و بیست و دو روستا اجرایی شده که حدود پنجاه درصد روستاهی این حوزه را شامل میشود.
وی خاطر نشان کرد: در قالب این دوره ها شصت و هشت هزار روستایی از برنامه های آموزشی بهره‌مند شدند.
منبع : تسنیم

 

کانال تلگرام نظام مهندسی خراسانجنوبی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ تیر ۹۶
1163 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0