توقف احداث صد برج در تهران روان شاد نیا خبر داد :

افزایش ده درصدی صدور پروانه‌ های ساختمانی

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: میزان صدور پروانه‌ های ساختمانی در 1 سال گذشته با افزایش ده درصدی رو به رو شده است.

کد خبر: 960402002 تاریخ انتشار: جمعه ۲ تیر ۹۶ - ۸:۱۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: میزان صدور پروانه‌ های ساختمانی در ۱ سال گذشته با افزایش ده درصدی رو به رو شده است.افزایش ده درصدی صدور پروانه‌ های ساختمانی

افزایش ده درصدی صدور پروانه‌ های ساختمانی

سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

افزایش ده درصدی صدور پروانه‌ های ساختمانی

مهدی روان شاد نیا عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با اشاره به این که پروانه‌ های ساختمانی در ۱ سال گذشته با افزایش ده درصدی رو به رو شده است، تصریح کرد: در این بخش نقش دولت و شهرداری خیلی مهم است، به طوری که با ارائه مشوقها، سرمایه‌های مردم را در صنعت ساختمان باید به سمت تقاضا هدایت کنند.
عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ادامه داد: در سال پیش ساخت واحد‌های لوکس پاسخ گوی نیاز واقعی مردم نبوده و این در حالی است که واحد‌های کوچک مقیاس در منطقه های میانی شهر و بویژه بافت فرسوده، خیلی اثر گذار است.


عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، خاطر نشان کرد: نقش دولت و شهرداری به جهت ارائه مشوق‌ ها در نوسازی بافت‌ های فرسوده و نیز رونق ساخت و ساز در داخل شهر‌ها تأثیر به سزایی دارد.
طبق این اساس طبق ارائه آمار از طرف بانک مرکزی در بخش “ساختمان”، ارزش سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی ساختمان مناطق شهری در سال هزار و سیصد و نود و پنج به قیمت‌ های جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل چهارده و یک دهم درصد کاهش یافته است. با اعمال شاخص‌ های قیمتی متناظر و تعدیل ارزش افزوده ساختمانهای خصوصی به قیمت‌ های جاری و هم چنین با احتساب ارزش افزوده ساختمان‌ های دولتی، نرخ رشد بخش “ساختمان” در سال نود و پنج (به قیمت‌ های ثابت سال نود) در حدود ۱۳.۱- درصد برآورد می‌ شود.
منبع : اتحادیه طلا و سکه تهران

 

کانال تلگرام نظام مهندسی کشاورزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ تیر ۹۶
944 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0