نشست بررسي طرح جامع آموزش

نشست بررسي طرح جامع آموزش مهندسین ساختمان

سومین نشست بررسي طرح جامع آموزش مهندسین ساختمان در روز 3 ‌شنبه مورخ سی ام خرداد نود و شش ساعت شانزده در محل سالن جلسات معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید.

کد خبر: 960401002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱ تیر ۹۶ - ۹:۰۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،سومین نشست بررسي طرح جامع آموزش مهندسین ساختمان در روز ۳ ‌شنبه مورخ سی ام خرداد نود و شش ساعت شانزده در محل سالن جلسات معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید.نشست بررسي طرح جامع آموزش مهندسین ساختمان

نشست بررسي طرح جامع آموزش مهندسین ساختمان

نشست بررسي طرح جامع آموزش مهندسین ساختمان

نشست بررسي طرح جامع آموزش مهندسین ساختمان

در آغاز نشست آقای مهندس مانی‌فر مديركل دفتر مقررات ملّي و كنترل ساختمان ضمن خیرمقدم بمیهمانان حاضر در نشست، گزارشی از اقدامات انجام‌شده توسط دفتر و هماهنگی با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس جهت تکمیل طرح جامع آموزش مهندسین و تشکیل جلسات کارشناسی فی ما بین ارائه کردند.
در ادامه، آقای دکتر مظاهریان معاون مسكن و ساختمان ضمن دادن توضیحات در مورد اهمیت موضوع آموزش مهندسین و لزوم اصلاح روشها و شیوه‌های آموزشی فعلی و ایجاد تحول در بحث آموزش، بر تسریع در اجرای این طرح در استان فارس بعنوان پایلوت تأکید کردند.
در همین راستا آقای مهندس رجبی رئيس شوراي مركزي سازمان نظام مهندسي ساختمان هم ضمن اعلام آمادگی جهت اجرایی نمودن این طرح در استان فارس عنوان کرد: که بعد از اجرایی شدن این طرح روند اجرای آن در استان بدقت رصد خواهد شد و در صورت نیاز به اصلاحات موارد با هماهنگی وزارت خانه اعمال خواهد شد. این طرح در نهایت برای کل کشور اجرایی خواهد شد.


در این نشست آقای مهندس نامورچی رئیس سازمان نظام مهندسی استان فارس و همکاران شان درمورد اهداف و جزئیات طرح مذکور و اهمیت آموزش حرفه‌ای مهندسین در قالب طرح جامع آموزش مهندسی که توسط آن سازمان تهیه شده است، مطالبی را بطور کامل به اطلاع رسانیدند.
در پایان نشست توافق شد ظرف مدت ۲ هفته آینده درمورد اجرایی شدن طرح مذکور، تفاهم‌نامه‌ای به امضای معاون محترم مسکن و ساختمان، رئیس محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان، مدیرکل محترم دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، و رئیس محترم سازمان نظام مهندسی استان فارس خواهد رسید.
گفتنی است كه طرح جامع آموزش مهندسین كشور، طرحي است كه بر شرايط كارآموزي مهندسین پیش از ورود به حرفه تمركز داشته و شرايط لازم را براي آموزش همه جانبه آن ها در بخشهاي مختلف فراهم ميكند.
منبع : وزارت راه و شهر سازی معاونت مسکن و ساختمان

 

گروه تلگرام برق الکترونیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ تیر ۹۶
994 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0