استخدام مهندس برق کنترل در زمینه تهویه مطبوع و اتاق تمیز در تهران استخدامی

استخدامی ۱۲۰ نفر برق در چهارمین آزمون مشترک دستگاه های اجرایی

ثبت نام آزمون استخدام چهارمین آزمون مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی سال ۹۶ آغاز شد. در این آزمون از رشته های برق در همه گرایش ها و مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش دارند. در این آزمون 120 نفر از برقها در ارگان های مختلف پذیرش خواهند شد.

کد خبر: 960330003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ خرداد ۹۶ - ۶:۰۱ ق.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،دروس تخصصی رشته مهندسی برق (مقاطع کارشناسی و بالاتر) برای استخدام در موسسه آموزشی علمی کاربردی صنعت آب و برق و همچنین بانک‌ها (امور اداری فنی) شامل ریاضیات مهندسی، مدارهای الکتریکی ۱ و ۲، ماشینهای الکتریکی ۱ و ۲ و درس الکترومغناطیس است.استخدامی ۱۲۰ نفر برق در چهارمین آزمون مشترک دستگاه های اجرایی

استخدامی 120 نفر برق در چهارمین آزمون مشترک دستگاه های اجرایی

استخدام

استخدامی ۱۲۰ نفر برق در چهارمین آزمون مشترک دستگاه های اجرایی

آموزش و پروش هم در بخش برق استخدامی قابل توجهی دارد که تحت عنوان هنرآموز الکتروتکنیک این پذیرش صورت می‌گیرد. دروس ریاضی مهندسی، تحلیل مدارهای الکتریکی، ماشینهای الکتریکی (DC و AC)، تکنولوژی و کارگاه مدار فرمان و سیم پیچی، تأسیسات الکتریکی و کارگاه و همچنین درس PLC بعنوان دروس تخصصی این رشته اعلام شده است.

در مجموع در این آزمون بیش از ۱۲۰ نفر از رشته برق در مقاطع مختلف و در همه گرایش‌ها استخدامی وجود دارد که از این میزان ۹۷ نفر به افراد بدون سهیمه (آزاد) اختصاص داشته و بقیه نیز به سهیمه دار‌ها ویژه ایثارگران مشمول سهمیه ۲۵ درصد اختصاص یافته است.

 

برای دانلود دفترچه و مشاهده شرایط استخدامی روی لینک زیر کلیک نمایید:
منبع: برق نیوز
منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ خرداد ۹۶
1112 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0