احداث بزرگ ترین ساختمان

احداث بزرگ ترین ساختمان نظام مهندسی کشور در شهر تبریز

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان ‌شرقی با بیش از 15 هزار عضو در 7 رشته تخصصی و افزایش بیش از پیش مهندسان عضو، یکی از بزرگ ترین خانواده‌های نظام مهندسی ساختمان در کشور به شمار می‌ رود. بنا بر این تأمین فضای اداری، آموزشی، رفاهی و ورزشی مناسب و شایسته برای این خانواده بزرگ جزو اولویت های اول هیئت مدیره دوره پنجم قرار گرفت و با تأییدات خداوند متعال و به تلاش هیئت مدیره این سازمان مجالی فراهم شد تا برنامه‌ ریزی‌ های لازم برای ساخت مجموعه‌ ی چند منظوره رفاهی، ورزشی و اداری آموزشی برای استفاده عضو های محترم سازمان انجام گیرد.

کد خبر: 960329002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶ - ۷:۰۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان ‌شرقی با بیش از ۱۵ هزار عضو در ۷ رشته تخصصی و افزایش بیش از پیش مهندسان عضو، یکی از بزرگ ترین خانواده‌های نظام مهندسی ساختمان در کشور به شمار می‌ رود. بنا بر این تأمین فضای اداری، آموزشی، رفاهی و ورزشی مناسب و شایسته برای این خانواده بزرگ جزو اولویت های اول هیئت مدیره دوره پنجم قرار گرفت و با تأییدات خداوند متعال و به تلاش هیئت مدیره این سازمان مجالی فراهم شد تا برنامه‌ ریزی‌ های لازم برای ساخت مجموعه‌ ی چند منظوره رفاهی، ورزشی و اداری آموزشی برای استفاده عضو های محترم سازمان انجام گیرد.احداث بزرگ ترین ساختمان نظام مهندسی کشور در شهر تبریز

احداث بزرگ ترین ساختمان نظام مهندسی کشور در شهر تبریز

احداث بزرگ ترین ساختمان نظام مهندسی کشور در شهر تبریز

احداث بزرگ ترین ساختمان نظام مهندسی کشور در شهر تبریز

پروژه ساختمان رفاهی، ورزشی، اداری و آموزشی سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان ‌شرقی با زیربنای حدود هجده هزار و پانصد مترمربع در سیزده طبقه سازه‌ای طراحی شده است. بنا به ۲ بخش شمالی و جنوبی تفکیک شده، در بخش شمالی سالن آمفی تئاتر، مجموعه استخر و سالن ورزشی و سونای سرپوشیده و در بخش جنوبی فضاهای خدماتی و اداری، اقامتی، آموزشی، گالری، سالن چند منظوره و رستوران در نظر گرفته شده است.
در کنار آن ایجاد نخستین باغ‌ پارک مهندسان کشور در زمینی به وسعت حدود ۱ هکتار، از برنامه ‌های محوطه ‌سازی این مرکز بوده و مسابقه طراحی آن به اجرا رسیده است .


طرح معماری این ساختمان، با برگزاری مسابقه‌ ای، از بین سیزده طرح برتر انتخاب شده و از حیث معماری و زیبایی، الگوی ارزش مندی در برنامه‌ های ساخت‌وساز برای شهر تبریزخواهد بود که در بازبینی با اصلاحاتی مواجه خواهد بود تا هویت شهر تبریز نیز در آن لحاظ گردد.
منبع : تبریز مدرن

 

دانلود کتاب راهنمای مبحث ۱۳ نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ خرداد ۹۶
3082 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0