زمان آزمون پایان دوره آموزشی واگذاری تصدی گری امور اراضی مراحل ثبت

مراحل ثبت اظهارنامه مالیاتی

کلیه کارشناسان محترم(اشخاص حقیقی) که فاقد دفترکار مجزا نیستند که عمدتا اینگونه است، محل فعالیت خود را محل سکونتشان معرفی میکنند و بر اساس محل سکونت خود اداره امور مالیاتی خود را شناسایی و با مراجعه به آن اداره، کد ۶ رقمی حوزه مالیاتی خود رو سئوال نمایند.

کد خبر: 960328006 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۸ خرداد ۹۶ - ۱۱:۳۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل ازسازمان نظام مهندسی کشاورزی خراسان رضوی۱_کلیه کارشناسان محترم(اشخاص حقیقی) که فاقد دفترکار مجزا نیستند که عمدتا اینگونه است، محل فعالیت خود را محل سکونتشان معرفی میکنند و بر اساس محل سکونت خود اداره امور مالیاتی خود را شناسایی و با مراجعه به آن اداره، کد ۶ رقمی حوزه مالیاتی خود رو سئوال نمایند.مراحل ثبت اظهارنامه مالیاتی

مراحل ثبت اظهارنامه مالیاتی

مراحل ثبت اظهارنامه مالیاتی

مراحل ثبت اظهارنامه مالیاتی

۲_ کارشناسان محترم در زمان مراجعه جهت پرسش و شناسایی عدد۶ رقمی کد حوزه مالیاتی مدارک ذیل را بهمراه داشته باشند تا بتوانند پرونده شغلی خود را تشکیل دهند.
* کپی شناسنامه و کپی کارت ملی
* کپی سند یا کپی اجاره نامه محل سکونت
* قبض تلفن منزل که کدپستی محل روی آن درج شده باشد یا تاییدیه کدپستی که از دفاتر پیشخوان یا ادارات پست قابل دریافت است.
*بعد از دریافت کد۶رقمی حوزه مالیاتی به همراه قبض تلفن یا تاییدیه کدپستی در همان دفاتر پیشخوان دولت یا کافی نت های نزدیک ادارات امورمالیاتی، اقدام به پیش ثبت نام کداقتصادی فرمایید.
* بعد از پیش ثبت نام کد اقتصادی، کلیه مدارک فوق الذکر را تحویل همان حوزه مالیاتی مربوط به خود جهت تشکیل پرونده مالیاتی نمایید.
دوستان و کارشناسان محترم؛ اهمیت  داشتن پرونده و سوابق مالیاتی:
۱_ با ثبت اظهارنامه از معافیت سالانه بهره مند و مالیاتهای مکسوره تا سقف معافیت به افراد مسترد میگردد به عبارتی همه مالیاتها را عینا از اداره امورمالیاتی مطالبه و دریافت مینمایید.
۲_ اوراق مالیاتی از مستندترین اوراق قابل ترجمه جهت سابقه کاری محسوب میگردد.
در صورتیکه ادارات امور مالیاتی این روزها بعلت ترافیک کاری امکان تشکیل پرونده شغلی را نداشتند ویا کارشناسان فرصت حضور در اداره مالیات و طی مراحل بالا را ندارند لطفا حتما با اخذ پرینت خام اظهارنامه نسبت به تکمیل آن به صورت دستی اقدام و آن را حداکثر لغایت ۱۳۹۶/۳/۳۱ به آدرس مشهد، خیابان امام خمینی، سه راه جم، اداره کل امور مالیاتی پست سفارشی نمایید.

بدیهی است رسید پستی ارسال اظهارنامه را نزد خود نگهدارید و طبق قانون ارسال اظهارنامه بصورت پست سفارشی در حکم ثبت اظهارنامه محسوب میگردد و مسئولیتی متوجه کارشناس نخواهد بود.
منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ خرداد ۹۶
1609 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0