توقف احداث صد برج در تهران روان شادینا مطرح کرد:

سونامی ساخت واحدهای لوکس در کشور/ سازندگان حاضر بفروش واحدهای اعیان نشین نیستند

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: در سالهای نود و دو تا نود و سه سونامی واحدهای لوکس خالی در کشور ایجاد شد و سازندگان بدلیل توجیه اقتصادی این پروژه‌ها در مناطق اعیان نشین این واحد‌ها ساخته گردید.

کد خبر: 960326001 تاریخ انتشار: جمعه ۲۶ خرداد ۹۶ - ۸:۲۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، عضو هیئت مدیرهسازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهرانبیان کرد: در سالهای نود و دو تا نود و سه سونامی واحدهای لوکس خالی در کشور ایجاد شد و سازندگان بدلیل توجیه اقتصادی این پروژه‌ها در مناطق اعیان نشین این واحد‌ها ساخته گردید.سازندگان حاضر بفروش واحدهای اعیان نشین نیستند

سازندگان حاضر بفروش واحدهای اعیان نشین نیستند

سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

سازندگان حاضر بفروش واحدهای اعیان نشین نیستند

مهدی روان شادینا عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با اشاره به این که در حال حاضر در رکود چهار ساله بازار مسکن قرار داریم، ادامه داد: با توجه بعلائمی که سال گذشته نشان داده شد بنظر میرسد که این رکود به سمت خروج از بازار مسکن است.
روان شادنیا به مشکلات موجود در بازار مسکن اشاره نمود و اذعان کرد: در سالهای نود و دو تا نود و سه سونامی واحدهای لوکس خالی در کشور ایجاد شد و سازندگان و سرمایه گذاران بدلیل توجیه اقتصادی این پروژه‌ها در مناطق اعیان نشین این واحد‌ها ساخته گردید.


وی عنوان کرد: در حال حاضر ۲. ۵ میلیون واحد خالی در کشور وجود دارد که حدود پانصد هزار واحد از آن ‌ها در تهران ساخته شده است.
عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی نظام مهندسی ساختمان استان تهران با اشاره به این که یک موازنه میان بخش عرضه و تقاضا در واحدهای لوکس وجود نداشته است ، خاطر نشان کرد: در حال حاضر عرضه فراتر از تقاضا است و بدلیل بار روانی که ایجاد شده سرمایه گذاران وسازندگان کم ‌تر از برآورد اولیه حاضر بفروش واحد‌ها نیستند.
او تصریح کرد: بیش ترین متقاضیان مسکن در کشور اقشار کم درآمد هستند بنابراین درکشور نیاز به ساخت واحدهای با متراژهای پایین ‌تر از جمله پنجاه متری و هفتاد متری است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

دانلود رایگان نشریه ۱۱۰ برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ خرداد ۹۶
1138 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0