تخلف مهندسان ناظر در کمیسیون ماده 100 از طرف نظام مهندسی ساختمان تهران صورت میگیرد:

انتشار پوسترهایی برای ترویج مقررات ملی ساختمان

در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، ترویج مقررات ملی ساختمان از مهم ترین وظایف سازمان های نظام مهندسی ساختمان استانها بیان شده است. ولی تاکنون و با گذشت بیش از بیست سال از تاسیس این سازمان ، اقدام مناسبی در این مورد در سراسر کشور صورت نگرفته است و ضرورت برداشتن گامهای اساسی در این مورد خیلی ضروری بنظر میرسد.

کد خبر: 960324038 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ خرداد ۹۶ - ۷:۰۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، ترویج مقررات ملی ساختمان از مهم ترین وظایف سازمان های نظام مهندسی ساختمان استانها بیان شده است. ولی تاکنون و با گذشت بیش از بیست سال از تاسیس این سازمان ، اقدام مناسبی در این مورد در سراسر کشور صورت نگرفته است و ضرورت برداشتن گامهای اساسی در این مورد خیلی ضروری بنظر میرسد.انتشار پوسترهایی برای ترویج مقررات ملی ساختمان

انتشار پوسترهایی برای ترویج مقررات ملی ساختمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

انتشار پوسترهایی برای ترویج مقررات ملی ساختمان

مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با تاکید برضرورت انجام اقدامات خلاقانه در مسیر ترویج مقررات ملی ساختمان ، از انتشار مجموعه پوسترهای “خست نو” با این هدف خبر داد.
صابر پیربرناش ضمن اشاره به تولی هفتگی این مجموعه پوسترهای اطلاع رسانی ، در موضوع هدف انتشار این مجموعه گفت:در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، ترویج مقررات ملی ساختمان از مهم ترین وظایف سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها بیان شده است. ولی تاکنون و باگذشت بیش از بیست سال از تاسیس این سازمان ، اقدام مناسبی در این مورد در ساسر کشورصورت نگرفته است و لزوم برداشتن گامهای اساسی در این مورد بسیار الزامی بنظر می رسد.


پیر برناش ادامه داد: یکی از علل عدم اجرای کامل قوانین ومقررات ملی ساختمان در حوزه های مختلف صنعت ساختمان ، بی توجهی به ترویج مناسب مقررات ملی ساختمان و عدم آشنائی شهروندان با ابعاد مختلف این قوانین میباشد.
در این راستا از ابتدای شروع بکار هیات مدیره دوره هفتم، اقداماتی دراین باره شروع شده و بسترهای لازم بنا شد و در پایان سال نودو پنج با عنایت ویژه مهندس قربان خانی ریاست محترم سازمان ، برنامه جامع ترویج مقررات ملی ساختمان در سال نودو شش گرداوری و برنامه اجرائی آن از اولین روزهای سال جدید شروع شد.
وی هم چنین افزود : در این مسیر استفاده از پتانسیل رسانه ملی ، رسانه ها ، فضای مجازی و سایر ابزارهای مدرن اطلاع رسانی و هم چنین راهکارهای خلاقانه، در اولویت برنامه های کاری روابط عمومی در این مورد قرار گرفت و گام های مهمی در این مسیر برداشته شد که مجموعه پوسترهای خشت نو از آن جمله میباشد.
مدیر روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان تهران ، هم چنین از شروع فرایندپیاده سازی طرح فرهنگ رسانه ای سازمان خبر داده و به ارائه طرح نهایی آن در آینده نزدیک نوید داد.
منبع: مازندشورا

 

سوالات نظام مهندسی برق شهریور ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ خرداد ۹۶
958 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0