نامه مهم ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان دستور آقای مهندس

مصوبات جلسه فوق العاده هیات مدیره (بیست و چهارم/اردیبهشت/نودوشش)

بنا به دستور آقای مهندس حاجتی در مورد مشکلات عدم انتخاب کار توسط مهندسین برق اعلام و پیشنهاد کردند که اعضای هیات مدیره نسبت به این موضوع احساس مسئولیت بیش تری داشته باشند

کد خبر: 960321010 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ - ۱۰:۵۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان بنا به دستور آقای مهندس حاجتی در مورد مشکلات عدم انتخاب کار توسط مهندسین برق اعلام و پیشنهاد کردند که اعضای هیات مدیره نسبت به این موضوع احساس مسئولیت بیش تری داشته باشند مصوبات جلسه فوق العاده هیات مدیره بیست و چهارم اردیبهشت

مصوبات جلسه فوق العاده هیات مدیره بیست و چهارم اردیبهشت

سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان

مصوبات جلسه فوق العاده هیات مدیره بیست و چهارم اردیبهشت

 

و هم چنین ساختار شکست پیشنهادی فعلی برای مهندسین برق مشکلاتی ایجاد میشود و انگیزه ای برای انتخاب کار توسط آنها به وجود نمی آید و موجب کاهش کیفیت کار خواهد شد که بهتر است مشکلات در درون سازمان حل شود. هم چنین ایشان نمونه ای از تفکیک عملیات اجرایی یک کار مشخص (ساختار شکست) با موضوع پیوست بخش نامه پیمان اجرای کارهای ساختمانی به صورت سر جمع جهت استحضار اعضا هیات مدیره و بررسی و تطبیق شرح کار واحد تاسیسات توسط مهندس حاجتی ارائه شد که با توجه به اقلیم خوزستان راهنمای ساختار شکست سازمان باشد.
هم چنین آقای دکتر لاری اشاره داشتند که با توجه به اهانت انجام گردیده به یکی از اعضای سازمان در لابی سازمان توسط یکی از کارگزاران دفاتر، قرار شد موضوع فوق در مورد نحوه برخورد هیات مدیره با این مورد و یا موارد مشابه در دستور جلسه آینده قرار گیرد.
۱- مشکلات مربوط بعدم وجود نرم افزار حسابداری خدمات مهندسی در سطح استان منجر به ایجاد اختلاف در اظهارنامه ها و گزارش های فصلی و ارزش افزوده میگردد و موجب اعمال جرایم بر سازمان میشود، مطرح شد و پیشنهاد راه کارهای اولیه مثل استخدام برنامه نویس برای تعبیه درگاههای پرداخت الکترونیکی برای کل استان به صورت یک پارچه که تاکنون واحد IT سازمان از انجام آن عاجز بوده به هیات مدیره اعلام شد.
۲- مدیر محترم امور مالی گزارش کاملی از نمونه مشکل ها در حوزه حساب داری در سطح استان از بابت عدم وجود سیستم یک پارچه و نرم افزار گزارشهای حسابداری و خطاهای ناشی از انجام دستی عملیات توسط کاربران در اهواز و نمایندگی که نهایتا موجب تناقض در گزارش ها، تاخیر در پرداختها و هم تحمل جرایم مالیاتی توسط سازمان میشود، ارائه دادند.
۳- مشاورین مالیاتی سازمان گزارش کاملی از مطالبه پروسه های مالی سازمان اشکالات شناسایی شده به صورت مکتوب ارائه نموده در اختیار اعضای هیات مدیره قرار گرفت.


۴- مقرر گردید آقایان عالمشاه و سلیمانی فر با مشاورانی مشورت گردد که موضوع ارزش افزوده پی گیری شود.
۵- با مجوز ترک تشریفات برای انجام دکوراسیون طبقه چهارم تا سقف ۵۰ میلیون تومان و عملیات تغییر دکوراسیون طبقه هم کف جهت سامان دهی کنترل نقشه و توزیع نظارت تا سقف ۵۰ میلیون تومان، مطابق گزارش کتبی هیات رئیسه موافقت شد. (مخالفان: عبائی باقری، پناهی فر، لطفی، خواجوی و حاجتی)
۶- با مجوز عقد قرارداد یک ساله با استخر راشا و جهان به صورت ترک تشریفات موافقت گردید. (با نرخ مصوب فدراسیون شنا)
۷- با اعزام تیم فوتسال نظام مهندسی ساختمان استان با مسابقات فوتسال سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشور واقع در شهرستان شهرکرد، مطابق با هزینه های اعلام گردیده از طرف مسئول محترم کمیته رفاه (پیوست) موافقت گردید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

 

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی برق مرداد ۹۴

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ خرداد ۹۶
1244 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0