مدیر کل استاندارد استان خراسان شمالی

محصول پنجاه و پنج واحد تولیدی مصالح ساختمانی در استان خراسان شمالی استاندارد دارد

مدیر کل استاندارد استان خراسان شمالی بیان کرد: محصول پنجاه و پنج واحد تولیدی مصالح ساختمانی در این استان دارای علامت استاندارد است.

کد خبر: 960320016 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ - ۵:۴۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، مدیر کل استاندارد استان خراسان شمالی بیان کرد: محصول پنجاه و پنج واحد تولیدی مصالح ساختمانی در این استان دارای علامت استاندارد است.استاندارد بودن پنجاه و پنج واحد تولیدی محصول مصالح ساختمانی

استاندارد بودن پنجاه و پنج واحد تولیدی محصول مصالح ساختمانی

استاندارد بودن پنجاه و پنج واحد تولیدی محصول مصالح ساختمانی

استاندارد بودن پنجاه و پنج واحد تولیدی محصول مصالح ساختمانی

فهیمه مهمان نواز گفت: اکنون هفتاد و دو واحد تولیدی در زمینه تولید مصالح ساختمانی فعال است که از این تعداد پنجاه و پنج واحد توانسته اند پروانه کاربرد علامت استاندارد را دریافت نمایند.
مهمان نواز ادامه داد: مابقی هم در حال انجام مقدمات و اقدامات بمنظور دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد برای محصولات خود هستند.
او با تاکید بر استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها تصریح کرد: تولید مصالح ساختمانی غیر استاندارد باید در مرحله تولید در کارگاهها و واحدهای تولیدی متوقف گردد در این زمینه بازرسیهای مختلف از واحدهای تولیدی انجام میشود.


وی افزود: برای جلوگیری از استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت پایین، نیاز است بازار عرضه این محصولات برای توزیع کنندگان مصالح بی کیفیت ناامن گردد.
مدیر کل استاندارد خراسان شمالی با تاکید بر نقش سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی  در ساخت ساختمان مستحکم و مقاوم عنوان کرد: مهندسین ناظر نقش بسیاری در جلوگیری از استفاده از مصالح غیراستاندارد دارند.
مهمان نواز اذعان کرد: مهندسین باید نسبت به تخلفات در زمینه استفاده از مصالح بی کیفیت حساس باشند و دستگاههای اجرایی و نظارتی ناظر بر ساخت و سازها باید بر استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در پروژههای واحدهای مسکونی نظارت داشته باشند.
وی اضافه کرد: لازم است که پیمان کاران و سازندگان خصوصی و دولتی به استفاده از محصول های تولیدی استاندارد توجه داشته باشند تا سطح ایمنی بهره برداران از ساختمانها خدشه دار نشود.
مدیر کل استاندارد خراسان شمالی با تاکید به این که استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد عامل مهم در افزایش عمر مفید ساختمان و استحکام سازه است مطرح کرد: استفاده از مصالح نامرغوب موجب کاهش عمر مفید ساختمان و هدر دادن سرمایه های ملی میشود.
منبع: ایرنا

 

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی نظارت اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ خرداد ۹۶
1041 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0