آزمون نظام مهندسی با حضور بیش از دوهزار داوطلب در واحد بوشهر مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر مطرح کرد:

فنی و حرفه‌ای استان بوشهر به امکانات پیشرفته آموزشی مجهز گردید

کد خبر: 960317025 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ خرداد ۹۶ - ۸:۳۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر بیان کرد: در راستای افزایش مهارت دانش‌آموختگان و جویندگان اشتغال، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان به امکانات پیشرفته آموزش مهارتی مجهز گردید.فنی و حرفه‌ای استان بوشهر به امکانات پیشرفته آموزشی مجهز گردید

فنی و حرفه‌ای استان بوشهر به امکانات پیشرفته آموزشی مجهز گردید

سازمان نظام مهندسی ساختمان بوشهر

فنی و حرفه‌ای استان بوشهر به امکانات پیشرفته آموزشی مجهز گردید

عبدالرسول کازرونی بعدازظهر امروز در جلسه با مسئولین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر ضمن بررسی تفاهم‌نامه هم کاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، نیازهای آموزشی نظام مهندسی را بررسی و بر برگزاری آموزشهای تکمیلی مهارتی در راستای افزایش توان مندی کاربردی مهندسین تاکید گردید.
وی با اشاره به این که سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، سازمان نظام مهندسی را یکی از شرکای اجتماعی خود میداند ادامه داد: با توجه بوجود احساس قرابت میان این دو مجموعه ، دلیل آن هم کاربردی و عملیاتی بودن وظایف هر دو سازمان فنی است.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر جایگاه نظام مهندسی در جامعه امروز را جایگاهی خاص و دارای اهمیت دانست و افزود: امر بازآموزی و احراز صلاحیت حرفه‌ای در این حوزه و ارائه مجوزهای اشتغال کارگران ساختمانی بسیار مهم بوده زیرا مهم ترین داشته انسان ها که با جان آن ها مستقیما در ارتباط است موضوع اسکان و مسکن است.

وی با اشاره به این که امروز مهم ترین موضوع در امر سفارش کار برای صنعت ساختمان محرز بودن صلاحیت حرفه‌ای فرد است تصریح کرد: این اداره کل آماده است از قابلیت مهندسین سازمان نظام مهندسی بهره گرفته و در امر بازبینی استانداردهای مهارت و برگزاری دورههای آموزشی از دانش مهندسین با تجربه استفاده کند.
کازرونی با تاکید بر نقش مهم مهارت در ایجاد اشتغالزایی گفت: کلید ایجاد اشتغال و اجرای طرحهای اشتغال زایی، مهارت‌افزایی است که در این راستا طرحهای مهم مهارتی در استان گرداوری شده است.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با تاکید بر تجهیز مراکز آموزشی به امکانات پیشرفته اذعان کرد: در راستای افزایش مهارت دانش‌آموختگان و جویندگان اشتغال، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر به امکانات پیشرفته آموزش مهارتی مجهز گردید.
منبع: تسنیم

 

کانال تلگرام نظام مهندسی مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ خرداد ۹۶
1085 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0