مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان خبر داد:

شهرداریها و نظام مهندسی ساختمان گلستان مقررات ۲۲ گانه را اجرایی نمایند

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان با اعلام اجرای مقررات 22 گانه ساخت‎و‏ساز در شهرهای استان بیان کرد: موارد ایمنی در مکانهای پرترافیک استان گلستان هر چه بیش تر رعایت میشود.

کد خبر: 960317021 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ خرداد ۹۶ - ۷:۵۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان با اعلام اجرای مقررات ۲۲ گانه ساخت‎و‏ساز در شهرهای استان بیان کرد: موارد ایمنی در مکانهای پرترافیک استان گلستان هر چه بیش تر رعایت میشود.اجرایی نمودن مقررات ۲۲ گانه توسط شهرداریها و نظام مهندسی

اجرایی نمودن مقررات 22 گانه توسط شهرداریها و نظام مهندسی

اجرایی نمودن مقررات ۲۲ گانه توسط شهرداریها و نظام مهندسی

اجرایی نمودن مقررات ۲۲ گانه توسط شهرداریها و نظام مهندسی

قاسم غریب آبادی عصر امروز در اولین نشست پدافند غیرعامل استان در سال جدید عنوان کرد: در این نشست بر موارد ایمنی در مکانهای پرجمعیت و پر رفت و آمد استان گلستان مثل بیمارستانها و سینماها تاکید شد.
غریب آبادی ادامه داد: در این نشست تصمیم گرفته شده هر جا از این مکانها که در موارد ایمنی نقص دارند و تاکنون نقصهای ایمنی آن ها برطرف نشده هر چه سریعتر این موارد حل گردد.


وی هم چنین در مورد امنیت شبکه‌ها اظهار داشت: با توجه به حمله به شبکه های در برخی از دستگاههای کشور و دیگر کشورها بر ایجاد تمهیدات لازم برای جلوگیری از این موارد تاکید کرد و تامین امنیت شبکه‌ها در دستور کار دستگاهها ی اجرائی استان قرار گرفت.
هیچ موردی از بیماری تب کریمه کنگو در استان گلستان مشاهده نشده است
مدیر کل پدافند غیر عامل استان گلستان تصریح کرد: برجلوگیری از تب کریمه کنگو با توجه به گزارشهای موجود هیچ موردی در استان مشاهده نشده ولی در دستور کار صدا وسیما برای آموزش مردم قرار گرفت.
او تاکید کرد: تاکنون هیچ موردی از بیماری تب کریمه کنگو در استان گلستان گزارش نشده ولی بعلت ابتلای چند مورد در استان هم جوار ما مازندران، باید همه اقدامات پیش گیرانه در حوزه این بیماری خطرناک انجام گردد.
غریب آبادی هم چنین بر رعایت موارد ایمنی در ساخت وسازها اشاره نمود و افزود: در بحث ساخت‌وسازها در مواقع بحرانی بخصوص در شهرها، برای حفظ جان مردم شهرداریها و نظام مهندسی ساختمان گلستان موظف گردید مباحث ۲۲ گانه‌‌ مقررات را بخوبی انجام دهد.
منبع : تسنیم

 

کانال تلگرام نظام مهندسی کردستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ خرداد ۹۶
1188 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0