رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر مطرح کرد:

شصت درصد نیروهای کارگری صنعت ساختمان در استان بوشهر مهارت‌افزایی میشوند

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر بیان کرد: شصت درصد نیروهای کارگری صنعت ساختمان در استان بوشهر در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مهارتهای فنی را فرا میگیرند.

کد خبر: 960317020 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ خرداد ۹۶ - ۷:۴۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر بیان کرد: شصت درصد نیروهای کارگری صنعت ساختمان در استان بوشهر در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مهارتهای فنی را فرا میگیرند.شصت درصد نیروهای کارگری صنعت ساختمان مهارت‌افزایی میشوند

شصت درصد نیروهای کارگری صنعت ساختمان مهارت‌افزایی میشوند

شصت درصد نیروهای کارگری صنعت ساختمان مهارت‌افزایی میشوند

شصت درصد نیروهای کارگری صنعت ساختمان مهارت‌افزایی میشوند

 

احمد زارعی  ظهر امروز در میز گرد با مسئولین آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر  با بیان این که رشته های برق،عمران،معماری و مکانیک مختص صنایع ساختمان است عنوان کرد: آموزشهای مهارتی به تناسب ظرفیتهای استان باید در همه شهرستانها برای مهندسین و کارگران ساختمانی اجرایی گردد.

زارعی با اشاره به این که شصت درصد نیروهای کارگری صنعت ساختمان در استان بوشهر در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مهارتهای فنی را فرا میگیرند یادآور شد: دانشجو های جوانی که امروز از دانشگاه ها فارغ التحصیل میشوند دارای مهارت کافی و تجربه مناسب برای اجرای پروژه‌ها را ندارند و لازم است با شرکت در کارگاههای آموزشی نظام و آموزش فنی و حرفه‌ای توان خود را افزایش دهند.

وی آموزش مهارت برای کارگران ساختمانی را مهم خواند و گفت: مشکل نبود کارگر ماهر در پروژهها و عدم اجرای اصولی و عملیات ساختمانی توسط این کارگران در بعضی مواقع مشکلاتی را ایجاد میکند که لازم است امر به کارگیری کارگران ماهر در پروژه‌ها مد نظر قرار گیرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر خاطر نشان کرد: خوشبختانه آموزشهای مهارتی آموزش فنی و حرفه‌ای در راستای دانشگاه و بازار کار است که این موجبات همکاریهای آموزشی را فراهم میکند.

زارعی ادامه داد: امروزه فضای جامعه ایجاب میکند هردو مجموعه هم کاری بیش تری داشته باشند چون در این میان  نفع عمومی و هم شهریان مطرح  است.

منبع: تسنیم

کانال تلگرام نظام مهندسی قم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ خرداد ۹۶
1062 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0