دیدار نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با طوماری یک عضو منتخب شورای اسلامی هشترود بیان کرد

گزارشی از نشست غیر رسمی شورای دور پنجم هشترود

نخستین نشست غیر رسمی منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی شهر هشترود برگزار گردید و منتخبین مرد در مورد مسائل و مشکلات مختلف با یک دیگر تبادل نظر کردند.

کد خبر: 960314002 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ خرداد ۹۶ - ۴:۲۱ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، نخستین نشست غیر رسمی منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی شهر هشترود برگزار گردید و منتخبین مرد در مورد مسائل و مشکلات مختلف با یک دیگر تبادل نظر کردند.گزارشی از نشست غیر رسمی شورای دور پنجم هشترود

گزارشی از نشست غیر رسمی شورای دور پنجم هشترود

گزارشی از نشست غیر رسمی شورای دور پنجم هشترود

گزارشی از نشست غیر رسمی شورای دور پنجم هشترود

 

یک عضو منتخب شورای اسلامی هشترود بیان کرد: مشکلات هشترود خیلی زیاد است که نمونه آن تکمیل نشدن یک پایاب از چند پایاب سد سهند است که نشان از ضعف گذشتگان دارد و این سد بنام هشترود و بکام شهرهای دیگر مثل میانه است.
محمد رضا قهرمان پور گفت: یکی دیگر از مشکلاتی که دامن گیر هشترودیها شده است، تمدید و گرفتن مجوز چاه جهت استفاده در مصارف کشاورزی میباشد.
قهرمان پور با اشاره به این که آمار بیکاری در هشترود ۴ درصد از آمار کشوری بالاست ادامه داد: با این حال اداره دارایی هشترود مالیات هم ردیف با تهران و تبریز را اخذ میکند.
وی افزود: بازار هشترود در رکود بسر میبرد، استخر هشترود ۲ سال است که بخرابه تبدیل شده،سازمان نظام مهندسی موجود در هشترود آذربایجان شرقی با تشکیل بروکراسی زائد اداری مانع ساخت و ساز در شهر شده و چندین مورد دیگر،هشترود را به یک شهر مهاجر فرست تبدیل نموده است.
او تصریح کرد: قانون منعطف است و باید از این انعطاف به نفع هشترود استفاده نمود تا شاید این منطقه هم روزی روی آبادانی را بخود ببیند.
یک عضو دیگر منتخب دوره پنجم شورا اظهار داشت: مهمترین کار شورای پنجم، تعامل و هم کاری با مردم و ادارات خواهد بود.
محمد رضا شقاقی پور گفت: تشکیل کمیته‌های مختلف در شورای دور پنجم، توجه جدی به ورزش شهرستان با تشکیل کار گروه تخصصی، کمک به زنده کردن مدیریت شهری و چندین مورد دیگر از اولویتهای اصلی خواهد بود.
یک عضو منتخب دیگر شورای دور پنجم هشترود گفت: اجرای قوانین و بهره گیری از زیر مجموعه‌های قوانین موجود در شورا، نخستین اولویت ما در این مجموعه خواهد بود و از قانون عدول نخواهیم کرد.
یوسف ایل غمی بیان کرد: استفاده از پتانسیلها، ظرفیتهای موجود، ایجاد در آمد پایدار برای شهرداری با کمک مردم و مسئولان برای داشتن هشترودی بهتر از ضروریات یک تیم تصمیم گیرنده است.


یک عضو دیگر شورای دوره پنجم هم در این جلسه عنوان کرد: اعضاء شورای این دوره با فکر و اندیشه ای نو در خدمت مردم خواهند بود و برای آبادانی هر چه بیش تر هشترود بصورت بیست وچهار ساعته تلاش خواهند کرد.
سیده زهرا طاهری موسوی گفت:برنامه های شورا باید هدف مند باشد،حقوق شهروندی باید رعایت گردد،در آمد پایدار برای شهرداری ایجاد شود و کارهای زود باز ده در دستور کار قرار گیرد.
عضو دیگر شورای دور پنجم هشترود هم در این جلسه افزود: مردم بازوی توان مند شورا و شهرداری هستند و باید همیشه در صحنه حضور داشته باشند و این مجموعه را جهت ساختن هشترودی بهتر یاری نمایند.
زهرا عباسنژاد اظهار داشت: بدلیل عدم نظارت از سوی شوراهای قبلی،مشکلات هشترود در حوزه شهری خیلی زیاد شده و باید در شورای پنجم مرتفع شود.
عباس نژاد اذعان کرد:بر طرف کردن مشکل ترافیک و دادن گزارش شش ماهه بمردم از سوی اعضاء شورا از اولویتهای اصلی دور پنجمیها خواهد بود.
منبع: ایسنا

 

کانال تلگرام نظام مهندسی معدن

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ خرداد ۹۶
1066 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0