با پايان ده هفته رقابت شش تيم رقم خورد تیم‌ داری نظام ‌مهندسی در هاله‌ای از ابهام؛ سردرگمی در ورزش استان قم تا کی ادامه دارد؟‌

مسابقات تیراندازی سلا‌حهای بادی قهرمانی آسیا

تیم تیراندازی نظام‌مهندسی ساختمان که فصل پیش به لیگ برتر این رشته صعود کرد، وضعیت نامشخصی برای ادامه حضور دارد.

کد خبر: 960313015 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ خرداد ۹۶ - ۶:۳۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،تیم تیراندازی نظام‌مهندسی ساختمان که فصل پیش به لیگ برتر این رشته صعود کرد، وضعیت نامشخصی برای ادامه حضور دارد.مسابقات تیراندازی سلا‌حهای بادی قهرمانی آسیا

مسابقات تیراندازی سلا‌حهای بادی قهرمانی آسیا

مسابقات تیراندازی سلا‌حهای بادی قهرمانی آسیا

مسابقات تیراندازی سلا‌حهای بادی قهرمانی آسیا

تیم تیراندازی نظام‌مهندسی ساختمان استان قم که در فصل نودو پنج- نودو شش لیگ دسته اول تیراندازی مردان کشور موفق گردید به جایگاه نائب قهرمانی برسد و صعود خود را به لیگ برتر مسجل کرد.
این رخداد برای اولین بار در تاریخ رشته تیراندازی استان قم رقم میخورد آن‌هم درزمانیکه این رشته ازنظر امکانات سخت‌افزاری خیلی در مضیقه بود.
هیئت تیراندازی استان قم در سال نودوپنج بهترین سالنهای خود که واقع در میدان میثم بود را از دست داد و طی مدت بسیاری اداره کل ورزش سالن جدیدی در خیابان نوبهار به این رشته اختصاص داد.
همه این فراز و فرودها نتوانست از موفقیتهای این رشته جلوگیری کند رشته‌ای که شاید انتظار زیادی از آن رویدادهای بین‌المللی نمیرفت ولی موفق شد نمایندگانی را در این سطح داشته باشد.
بعد از موفقیتهای میادین بین‌المللی، نائب قهرمانی نظام‌مهندسی ساختمان نقطه عطف و قوت مجددی به این رشته داد و سبب شد تا اهالی ورزش بر روی تیراندازی استان قم حساب ویژه‌ای باز کنند.
در همان زمانکه مسئولین باشگاه نظام‌مهندسی از صعود تیم خود به لیگ برتر مسرور بودند، شنیده میشد در فصل جدید تیمی در حد رده چهارمی و با ظرفیت بومی استان قم بمسابقات اعزام گردد.


ولی به یکباره ورق برگشت خورد، امروزه شنیده‌ها از گوشه و کنار حاکی از آن است که نظام‌مهندسی ساختمان استان قم دیگر قصد تیم داری در این رشته نخواهد داشت و میخواهد از گود ورزش خارج گردد.
البته که این نوع رفتار برای استان قم ناآشنا نیست در سالهای اخیر تاکنون کلیه حامیان مالی تیمها که پا به عرصه تیم داری گذشته‌اند بعد از ۱ و یا ۲ سال از سرمایه‌گذاری در ورزش فرار کرده‌اند.
این موضوع جای تحقیق و آسیب‌شناسی دارد و باید دلیل این خلاء را پیدا کرد، بنظر میرسد اداره کل ورزش و جوانان استان قم آنطور که باید به اسپانسرها توجهی ندارد و این امر موجب خارج شدن آن ها از ورزش میشود.
بعد از ماه مبارک رمضان تیمهای تیراندازی لیگ برتری تمرینات خود را جهت شرکت در لیگ برتر شروع خواهند کرد ولی هنوز تکلیف تیم استان قم هم چون دیگر تیمها در رشته دیگر نامشخص است.
ولی این رشته‌ای پرظرفیت به جمع ۲ تیم فوتسال، فوتبال صبا، بسکتبال با ویلچر ایثار قم و رشته‌های دیگر پیوسته و در وضعیت بلاتکلیفی بسر میبرد.
باید صبر کرد و دید که این سردرگمی تا کی در ورزش استان قم حکم‌فرما خواهد بود؟؟!
منبع: تسنیم

 

کانال تلگرام نظام مهندسی ترافیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ خرداد ۹۶
1163 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0